{5647}: Du kan vara hur överlägsen du vill det handlar om att göra mål. Björklöven må ej vara spelskickliga men dom gör mål därav dom ligger där dom ligger och få med största säkerhet ses som favoriter till att ta steget upp.
Nu är det att börja leverera, Modo ligger 2:a i serien efter att ha legat 1:a med 18 poängs ledning till tvåan. Ikväll kan det vara det största fiaskot någonsin i Hockeyallsvenskan eller en Modo vinst.
Det tråkiga är att jag vill minnas att MoDo brukar ta för vana att förlora matcher när man hissar förtjänstfana. Hoppar dock att serieledningen är intakt efter tre perioder.
Gavelo: kan stolt säga att jag träffade susse när jag var på semester i vietnam. Jag var lite yngre då, men fick iallafall då höra att min mor var barndomsvän med honom när dom stod och pratade :)
Dick kan vara tillbaka i slutet av serien absolut senast till kvartsfinalen. Lät liknande med Vela att han är borta till slutet av serien men senast tillbaka i kvart.
Hade det varit avgörande matcher i ett slutspel nu hade bägge spelat som jag fattade det.
modoitmagnus: Dick hoppas kunna spela sista 2 av grundserien. Vela skulle kunna spela nu om det var slutspel 7:e matchen men man vill inte riskera något så det finns heller inget datum på honom. Gissar att det är en daglig dialog mellan Håkansson, Hinken och Vela som avgör.