Monno: Men alltså på riktigt, psykbryt Kruger lägger 15 crosscheckingar mot knät på Bernhardt och åker inte?! Uppenbart försök att skada och ingen ens nämner det i sändningen?
Keriksson: Puh nu vågar jag titta 😝 alltså djurgården har satt i system att överfalla målskytten och det släpper man bara lite märkligt att de moraliska mästarna behöver ta till sådant
Windom Earle: Mycket kvar än. Inget är klart för än vi vunnit en till. Djurgården visade med all tydlighet ikväll att dom kommer kämpa som satan...
Det dryga när vi lät.dom göra match av det äe att all media kommer skriva hur duktiga DIF var som fortsatte kämpa. Dom blir nog favoriter ändå på något vis.
Chamez: Hoppas verkligen inte MoDo tar med sig avslutningen till nästa match..Var Gudlevskis trött efter många matcher eller var det en defensiv kollaps?
FY INNI HELVETE!! Jag är inte så gammal men detta är inte bra för mitt hjärta. Fruktansvärt dålig tredje period. Ge Näsen en kaka eller något. Hade han lim under skridskorna??! Annars två superbra perioder. Men såhär kan de inte spela hemma i borgen för då blir det förlust
Ojojoj. Vi hittar på artonhundra olika sätt att släppa in mål på. Mer skärrat har jag knappast sett.
Det här duger inte. Vi gör det superbra i två perioder. Den här tredje var under all kritik. Varje gång man släppte in motståndarna i egen zon så blev vi plötsligt förhandlingslamade.
Greenwolper: fyfan vad skönt!! Krigargött. Dålig tredje som fan men vi krigar ändå till oss seger! Fyfan vad underbart!!!! Men fyfan vad ful Djurgården är. Å dåliga domare idag. Men ändå vinner vi. Fyfaaaan vad underbart!!!!