Ja det där var en riktig turstuds. Men samtidigt har dif skapat andra heta lägen. Vi får skylla oss själva, det är vi som fuskar och dif spelar som det gjort hela serien typ. Tycker inte det är frukten av att de höjt sig.
{10015}: Man kan hävda tur och att vi slarvar, MEN dom jobbar sig till dessa lägen, dom är hetare, smartare och framförallt är dom bättre än oss hittils.
Bössa 68: Absolut men nu måste förstafemma kliva fram o visa vad dom har betalat för. Slarv, slarv, slarv och åter slarv, Nässen o Brickley, tragiskt nervösa hela bunten utom andrafemman
Gavelo: Eller så inser du att dina tydliga förutsägelser kanske inte alltid slår in. Det var rätt tydligt att Hallorans kedja skapat mycket, men du är tvärsäker.
{5647}: Det här handlar om grundspel och commitment. Vi har i grunden ett löst grundspel och nu fungerar inte det andra.
Å när jag pratar........VELA IGEN!
Då har jag i alla fall en sak i min kvinnliga intuition som fungerar. VELA. Men de andra. Kom igen! Det är dags. Varför är vi så galet konstiga den här säsongen.
Robin Ztorken L: Firma Vela och Halloran är inte nervösa iaf. Men det verkar som att Aagaard är det efter den där 2-1 tabben han gjorde. Aldrig sett honom agera så
bollan123: Slarvigt och Slarvigt och toknervösa. Hoppas det släpper nu när det är kört. Inte en enda passning går till rätt adress. Det är så taffligt o oroligt i leden
Confusius: Vi kan inte kritisera Guden så mycket ikväll, vi har inte någonting att byta ut han mot.. Vi sitter inte på 3 starka målvakter som DIF utan vi lever och dör med att Guden tar pucken
Gavelo: Så fort MoDo åker på ett underläge i en match så torskar vi. Så har vi förlorat varje match detta slutspel. Vi har facit i hand det är bara att gå och kolla. AIK matcherna där dom får 1-0 i torskar vi. Fick inte ett enda underläge emot Mora och då gick vi rent om jag nu inte missminner mig