Jag har inte skrivit ett inlägg på flera år trots att jag läst dagligen... Men... Fy FAN vad gött!!! ÄNTLIGEN!!!! Nu öppnar jag en extra öl och lyssnar på Maiden eller Priest eller vad fan som helst! SHL!! Vi är TILLBAKA!!
Sir: Vi är tillbaka ❤️💚🤍 Jag har gett upp 48 gånger och hoppats 511 gånger. Jag var så jävla rädd att det skulle gå åt helvete om jag hoppades för mycket.
puffe: Jo det går att bryta men det kostar pengar. Ni har inte HVs ekonomi direkt heller, plus att ni är sena på marknaden. Ni får ställa in er på en tuff säsong helt enkelt, hur tråkigt den än låter.
{10015}: Samtidigt är ni längst ner i hierarkin och måste plocka från nedersta hyllan, sist in på marknaden därpå. Muzito Bagenda är såklart inte någon Jonathan Dahlén, men han kommer göra sitt jobb fullt ut och har erfarenhet av SHL.
Det kommer inte vara er sämsta värvning eller spelare nästa säsong om jag säger så.
Så även du!? Har blandade känslor kring detta med Skåne. Fattar ju knappt vad vissa gröthalsar säger, så ibland får man gissa sig fram. Men vad gäller hockeyn blev det bästa tänkbara slut. Äntligen tillbaka MoDo ❤️
Kommer för alltid att älska Timrå, men också att för alltid hata alla dessa timråiter som inte tål att man även kan gilla andra lag. Gläds som fan med MoDo idag och kommer troligen att göra detsamma med Brynäs om ca ett år. Medan andra liksom… Jag vet inte vad???