{10015}: Hyfsat jämt i spelet men jag tycker dock att ni gör det bra och det är misstag som gör att vi leder. Tycker det är fördjävla kul att ni är tibaka i SHL Håller på er att ni klarar det utan problem då ni har levererat historiskt med mängder av superhockeyspelare. Ni fixar garanterat ett nytt kontrakt.
Confusius: behåller vi samma snitt andra halvan av säsongen tar vi 72p. Sen 52 omgångar blev en grej har 63p räckt till för att undvika kval. Behåller vi samma nivå är det bättre att spara pengarna och gå stort nästa säsong
{7426}: Helt OK i ett nytt lag och spelsystem. Han behöver inte bevisa nåt ikväll då han har producerat bra i AHL förut. Bra investering för det som återstår. Vi är lite små och petiga och det blir tufft mot FBK, men vi har riktigt skickliga spelare och det gäller att ha 12 lag bakom oss :-)
{10322}: Lite så. Hade hellre sett han starta 19e och vi kört med samma lag som i torsdags. Fått mer träningar med laget. Men, vi får lita på Karlin o co.
{7639}: tycker inte färjestad är jättebra, dom har några delar av matchen givetvis där dom tar över men jag tror dom är rätt missnöjda med prestationen också.
däremot tycker jag dom är 1 lite bättre än modo och 2 har hög kvalitet och kan ta betalt på ett sätt som modo inte kan och det är skillnaden
med det sagt är det inte hela världen utan snarare förväntat
{7639}: precis, det är den stora skillnaden just nu. Tycker inte vi gör en dålig match men vi blir otroligt hårt straffade för alla dessa pucktapp på blå. Färjestad är för bra för att vi ska komma undan med det