ollsod: Karlin verkar grymt less och slut på energi. Om jag var honom skulle jag varit helt handfallen. Truppen som han fått av Hinken är ju alldeles för dålig
Sigge: Som jag skrev i mitt förra inlägg så är det nog spelarna vi kan förvänta oss ha kvar. Men Carlsson kan absolut vara intressant, Södergran är absolut ett Shl ämne. Ramlar vi ner vilket i dagsläget är fullt troligt så kommer vi ha en hyfsad stomme men vi kommer behöva lasta på flertalet spelare.
Gavelo: Carlsson är nog den enda som skulle vara intressant för andra klubbar. Tror det är just därför han kämpar så hårt. Han vill inte återvända till HA när han äntligen fått chansen i SHL.
Robin Ztorken L: Jo då... Niederbach har ju varit en jättetalang i 10 år nu.. Klubbarna kommer stå i kö efter honom. Han haaaaaar ju sååååååååå mycket hockey i sig den grabben 😇🙄.
Robin Ztorken L: De spelare som skulle bli kvar i As är nog Olofsson, Niederbach, Aagaard, OP, Olsson, Carlsson, Jacobsson, Bernhard, Byström, Norén, en helt okej stomme iaf.
Sigge: Kan många år framåt bli matchen som kommer minnas som Masakern i Karlstad.
Finns dock en positiv sak med Hinkens trupp, skulle vi trilla ur som kommer vi nog få behålla varenda spelare, kan inte finnas en enda som tilldrar sig SHL intresse. Truppen vi har idag är ju ialla fall av hygglig HA-klass, men bör kryddas med några vassa forwards som kan göra mål då kanske tiden i HA blir kort.
Costanza: Ikväll får vi höra Svens ingvars iallafall. Kommer blåsa ofta i träa idag! Har redan fått den på hjärnan. Man får ändå ge fbk att dom har en bra måljingel 🥳
Trilske: Tycker det är skönt att riva av plåstret. Jag brukar vara positiv, men blir nog storstryk idag. Fattar inte riktigt vad MoDo håller på med på dagarna. Kanske dags att vakna och sluta äta kubb.
Kulltorp: i allsvenskan funkar det att inte tacklas. I shl funkar det ej att inte tacklas. Det är en av de grundläggande grejorna som gör att vi får stryk
Costanza: Om jag inte minns fel, tacklades inte Västervik heller under Karlins ledning heller. Tror mer det handlar om att ligga rätt och fånga upp spelare. Läsa spelet och spela man-man över hela isen.
Wauzsig: Man gillar ju Karlin & Gradin men nu får de sluta käka chokladbollar och börja piska igång laget. När till och med George är trött så är det dags att sätta den i Kryllan.
Olli Nomadinen : Hoppas du kramar din fina MoDodam extra hårt i dessa tuffa tider. Säg att George är stark och han tror på vändning. Att det helt enkelt blir tvärtom för MoDo.