Blake: Hade betalat en bra jävla summa för aldrig se deras namn igen. Säger som Mauri Hermansson sa om Niederbach; "Ser jag honom på gatan går jag över och går på andra sidan"
{10015}: Hoppas även att True sitter på bänken i kväll.
Är det så att Sophinken tänker fullfölja denna säsong med detta gäng? Hör ju ingenting om tänkbara nya spelare, det här gänget ryker som en vante i kvalet, oavsett motståndare väl där.
Varför agerar inte Spohinken i frågan om True o 60 metarn, se till att bli av med dom/byta med något annat lag, sitter han bara där o rullar tummar och åker på semester till USA på Modos bekostnad, så dj...la galet och man bara låter det pågå!!!
JoJo2613: Lucas sa att får han komma hit igen är det för att han ska spela ordinarie. Bästa vore om han får komma tillbaka ordinarie och få spela lite PP dessutom.
SPOODI: Wernblom är ju en av Tapparas absolut bästa spelare så han släpper de definitivt inte. Får LP speltid i PP borde han kunna smälla in ett par puckar
{10015}: Nu är det väl bättre för LP att spela i Östersund och få riktigt med speltid än om han skulle ta Bensons plats som 13e och få några få minuter per match???
SPOODI: Benson bänkad igen. Fortsätter det så här kan han inte ha länge till här. Hur många matcher är han uppe i utan poäng? 100x mer värt att spela LP eller Gästrin.
Frontschwein: Hinken borde rimligen ha än mindre att göra när han kan lägga pappersarbetet på Dahlin. Han hade ju tid att ta en semester till Amerika för att leta upp fler floppar.
Sigge: jag är faktiskt nästan imponerad över att vi legat i princip sist hela säsongen och sportchefen har knappt ens sagt ett ord och bara typ värvat en jänkare och en breddback för att styra upp skutan.
Är pengarna slut? Vill Hinken ha ett lägre arbetstempo och hamna i allsvenskan.
Är inte lassi fräsch ikväll får vi nog 8 strutar i röven.
Känns helt omöjligt att klättra i den här jävla tabellen