Paninaro: duglig. Undrar om näsen är skadad eller bara helt slutkörd mentalt.
Norris/Berglund känns som rätt stor gamble, men antar att man bedömt att det totalt är det bästa alternativet? Dom kan bli ett bra offensivt hot tillsammans. Och öppna spjäll bakåt haha....ha.
{10817}: alltså 2016 hade jag köpt allt du säger. Men nu? Inget är väl fördärvat ? Vi hade ju väldigt liten fallhöjd från förra året. Vad skiljer det ens i inspelade poäng? Välskött förening. Typ 2012-2016 kan vi prata om att fördärva en klubb.
Ny nivå av spya från ditt håll. En del att hänga på forumet är att få ladda upp och hantera sina nerver. Din dynga gör det ju inte direkt enklare haha.
{10817}: tåget har gått. Vi ryker och den värdelösa sportchefen som inte agerade får fortsatt förtroende till sommaren och bygger ett lag som slutar fyra nästa år.
Shl förutspår jag är en realitet 2031
Tack hinken för ditt usla lagbygge och handlingsförlamning.
Ingen annan sportchef hade fått bete sig på detta vis.
Bössa 68: Jag tror att rödluvan bara har sig själv och ta hänsyn till och har ett jobb som gör det möjligt. Jag personligen bor 8,5 mil ifrån, jobbar ständig eftermiddag lider av kronisk huvudvärk och migrän, har också ofta beordrad övertid på fredagar och söndagar. För mig är det svårt att åka till Hägglunds mer än 4-6 ggr per år, men för dom som inte har några riktiga förhinder är det lätt att döma andra.
FRANS-MICHAEL: Ja, men skillnaden är också vilka övriga aktiviteter som konkurrerar. Det finns inte mycket annat att göra i Övik än att kolla på hockey och sticka ut på krogen/restaurang. Det går även att göra efter matchen, även om det kanske inte är så muntert om det blir förlust. Dock köper jag att alla kanske inte har råd, men biljettpriserna är redan tillräckligt låga.
Hörnett: Lassi och Benson delar på kvalspelets MVP. Köper det 8 dar i veckan.
Här skiner solen från en klarblå himmel. I kväll kommer fullmånen lysa MoDorött, passa på att kika om ni har klart väder. Börjar änna bli lite nervöst nu
FRANS-MICHAEL: Någonstans så spelar väl resultatet på isen roll också. Och vi som är hockeykunniga sliter vårt hår varje dag när man måste bevittna alla juniormisstag Modo har gjort i två år.
Så jag kan ha förståelse för att inte intresset är på topp. Mot Djurgården var intresset skyhögt så nog kan Övikspubliken bättre än såhär. Trots att publik/capita redan är bra.
Bössa 68: Klart vi gör! Jag tror för övrigt nr 13 kommer överraska på ett positivt sätt i kvalet. Minns hans premiär när han på transatlantiskt sätt gick hårt på det andra lagets bästa lirare (Karla). Tyvärr för oss blev det matchstraff och flera mål i baken i deras efterföljande pp. Men det är såna egenskaper vi behöver nu.
Att kalla Karlkvist för nolla är väl nästan i klass med när du sa att D’Astous var för dålig för SHL.
Sannerligen begåvad analytisk förmåga.
Till er andra modister: lycka till ikväll! Tror Modo kommer sköta den här uppgiften galant. Modo har ett bättre grundspel, en bättre målvakt och en bättre ledning!
Ranta är med för att slå straffar såklart!