Sigge: mitt fel som jinxade. Big Sam måste jag ändå säga verkligen gått upp som en sol och ner som en pannkaka. Strålande inledning, men blekare än Sara Wedlund efter comebacken från skadan.
{10322}: alltså min favoritspelare i modo sen han kom in har varit dansken, enda tröjan jag har hemma är danskens namn på.. Men jag hade verkligen inte kunnat förutse att han skulle fortsätta leverera som han gjorde i HA.. Han är ju modos bästa spelare by far just nu vilket är läskigt då han och woods var väldigt ifrågasatt innan säsongen. Härligt att se! Denna kille var redo att spela fortsatt HA om vi inte gick upp, han går och gör ett hattrick mot malmö ba sådär
{10015}: absolut. Hoppas det lossnar lite för honom poängmässigt för hans egen del också. Sen är han jävligt stabil 2-vägs center men tycker han borde få panga in lite mål också.
{9844}: Han verkar dessutom ha rätt starka band till MoDo och Övik redan - så om vi bara vårdar relationen själva så har vi alla chanser att få behålla honom länge! En riktig ambassadör :)
Bad_Brett: Ja, killen är kung. Tycker laget jobbar stenhårt så jag skiter i om enstaka spelare har det tufft. Bara de kämpar för att hitta formen. MoDo som lag imponerar!
NuMo: Nu är du bara fånig. Han kan välja att dribbla runt med en puck som är svårkontrollerad eller börja jobba hemåt och undvika ett friläge. Anledningen till att han har sämst +/- bland våra backar har nog delvis att göra med vilka beslut han fattar i dessa lägen.
På gladare ämnen: DAAAAANSKT HATTRICK! Karln ska ha en staty i Övik omedelbums.
{10322}: En back som får ett pass när han står innanför offensiva har två val. Där har du rätt. Ge upp etableringen och åka efter pucken, eller försöka ta passet och fortsätta etableringen. Ditt val verkar vara det förstnämnda.