Oavsett hur det slutar så gör Brickley återigen en fruktansvärt bra match. Glad att ingen lyssnade på mig när jag vurmade för att skeppa honom redan innan säsongen.
bengt88: Det värsta med Ruohooma är att man flera gånger sett att han HAR den där "spetsen" som vi egentligen behöver, men så gör han såna här matcher där han är slö som fan och inte hittar fram med ens de enkla passningarna..
jonsson: Mitt tålamod med Ruohomaa är helt slut faktiskt, drar konstant ned på tempot och letar en passning/dragning för mycket och 4-5 felpass rakt in i mitten i egen zon per match, skeppa omgående och sätt EJK där i väntan på att en center kommer ut på marknaden. Kosta vad det kosta vill han måste bort
NuMo: Nu är du få.. nä, jag skojar ;) Oregano har väl egentligen varit rätt hyfsad defensivt hela tiden sedan han kom in. Det är ju dock inte därför han värvats. Tycker han kommer igång mer och mer nu.
Sigge: mitt fel som jinxade. Big Sam måste jag ändå säga verkligen gått upp som en sol och ner som en pannkaka. Strålande inledning, men blekare än Sara Wedlund efter comebacken från skadan.
{10322}: alltså min favoritspelare i modo sen han kom in har varit dansken, enda tröjan jag har hemma är danskens namn på.. Men jag hade verkligen inte kunnat förutse att han skulle fortsätta leverera som han gjorde i HA.. Han är ju modos bästa spelare by far just nu vilket är läskigt då han och woods var väldigt ifrågasatt innan säsongen. Härligt att se! Denna kille var redo att spela fortsatt HA om vi inte gick upp, han går och gör ett hattrick mot malmö ba sådär