Sigge: "mjae det studsar emot ikväll, klubban går av och där tappar vi matchen. Vi måste komma ut bättre nästa match, vi är iallafall bättre på att inte vinna matchen så det tar vi med oss!"
Confusius: Hade hellre sett att man gör avtryck i shl men mitt förtroende att denna ledarstab ens kan klara av det har försvunnit, har någon av tränarna ens högt rösten i en eftermatchen intervju någonsin? Att förlora 5-0 efter att man i 15 matcher sagt att man måste spela bättre skulle ju göra mig helt galen
Vigneault och Bernhardt känns väl tveksamma enligt mig eftersom de är för bra för Hockeyallsvenskan, samtidigt ser jag inte vilket SHL lag som skulle vilja ha dem
Bad_Brett: Fy fan att han har kontrakt i en säsong till efter detta. Åker vi ur hoppas jag att han inte vill spela med oss i HA igen eller att man bryter kontraktet.
JoakimE: Inget fel på HA. Som Modo spelat hittills denna säsong har det absolut inget att göra i SHL. Bättre inse sina begränsningar och släppa in något annat lag som bättre förtjänar spela i SHL. Är lite skrockfull och misstänker att det otursförföljda spelet kan ha att göra med OPetterssons stjärtansikte men kan såklart ha fel. Kämpa på bara!
Bad_Brett: nu är det roligt. Åke Unger frågar Södergran vad han kan bidra med för att ta sig in på insidan av backarna. Södergran som är utsidornas mästare
{10015}: Undrar om man inte borde plocka in Ante Karlsson. Hans försvarsspel har ju funkat bra trots undermålig backsida i Timrå. Sen tar man in en gapig pådrivare bredvid honom som bidrar med energin.