Tuppen: modo har gjort det bra som vunnit fastän de inte spelat bra. En styrka javisst. Men vill nog till att spelet kommer igång. Sen är väl klagomålen i vissa fall berättigade o vissa inte. Sen kommer väl många för att vi förväntar oss både underhållning o vinst.
Nä, det är konstigt om man tänker på det. Kommer ihåg den kvällen som om det vore igår. Var tvungen att vara hemma med familjen. Men med matchtröja gick jag efter segern ner på stan in på en av krogarna, där en Brynäsare var ägare. Han bjöd mig på två otroligt stora stop med öl. Jag blev efter det utom mig och fann mig själv stående på ett bord där jag ledde hejarklacksramsor och sånger i säkert tjugo minuter för en överfull krog.
Hua! Jag ryser av obehag varje gång jag tänker på det. Jag som är timid.
Gavelo: Tror att det var när han hamnade i Östersund som han fick för sig att han är en spelande back. Han duger när han spelar väldigt enkelt, men när han vill bära puck och vara skön är han direkt usel.
MorganaLefaey: Försäsong kommer aldrig bli skarp matchträning. Otroligt vilken uppsida Modo har med tanke på hur de sågas här på sidan, nu verkar de gå mot sin 4:e 3-poängare av 5 möjliga trots att de är skitdåliga, jag ser fram emot när maskineriet kommer igång lite mer.
Vargen: Nä, det är nog sällsynt, men jag hade en lumparkamrat som stavade det så, så jag blev plötsligt tudelad. Orkade inte kolla. Jag antar att jag stavade rätt förra gången. ;)
Blake: Kan ligga något i det, att spelarna fått den uppgiften att lösa i förstahand. Från bänken ses Troja som bästa chansen att putsa till det som inte funkat mot IKO och AIS. Därav juniorer som driver oss i offensiv riktning.
Spelet från första är helt glömt.
Nu är det underhållning