1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

505319 inlägg · 4103 ämnen

MoDo Hockey - Leksands IF 24-03-07 Borta

« · 2667685 · » Till forumet

Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-03-07 Borta
Bössa 68: men han beter sig iallafall inte som en..
Kommentera

Silly: hahaha du skriver i affekt men stavar som en idiot!
Kommentera

Tarasov: Ah, ja då skall inte Holmström ha ris för den delen, jag utgick från att Modo fortfarande hade samma struktur i ledarstaben som tidigare.
Kommentera

Äh kan t o m. vara bra att missa playin hur konstigt det än kan låta. Lätt att det blir vattenskalle och förväntningarna blir för höga till nästa säsong även om jag inte tror det skulle hända under våran nuvarande ledning.
Kommentera

Gavelo:
Karlin som har hand om Defensiven, eller spelet utan puck rättare sagt.
Kommentera

Sigge: Holmström sköter väl special teams och backarna eller har Modo frångått den arbetsuppgiften för assisterande coachen ?
Kommentera

Gavelo: Holmström har aldrig haft hand om det defensiva spelet. Varför ska han lastas för det?
Kommentera

J F K: Vi spelar inte i allsvenskan nu, du fattar det va?!
Vi spelar i Shl och då måste man ha en coach som kan spela sitt material efter ligan och det tycker inte jag att han kan!

Du får tycka vad du vill, jag kunde faktiskt inte bry mig mindre om din åsikt :)
Jag tycker kvällens match är otroligt pinsamt utförd och jag skäms över hur naivt och svagt vi uppträder i en så viktig match. Svagt!
Kommentera

J F K: ja jag gnäller inte för mycket om lassis spel oftast men han tenderar att gå djupt vid skottögonblicket ,då blir han mindre.sista släppte han första stolpen tyvärr...
Kommentera

Smurfen: En lagfest i hamnen behövs nog innan, för att spela final mot Skåne. Kan Foppa & Näslund dela ut bonuscheckar redan nu. 6p ger 6000 dollars var. Nä, det blir som det blir. Kul att det lever fortfarande, kunde ha varit mer ångest där i Inre Hamnen.
Kommentera

Gavelo:
BRA ATT DU KÄMS!
Kommentera

Gavelo: Jag skulle säga att Holmström är oerhört viktig och en väldigt stor anledning att vi gick upp.

Så vi gör alltså den bästa säsongen en nykomling gjort på många år och är klara för att spela I SHL nästa år med tre matcher kvar. Då spyr man galla över spelare och ledare. Det känns nästan osmakligt.
Kommentera

hk: Målburarna är betydligt mindre i SHL, men hans back-kollega kunde väl skjuta nån gång...blir så lättläst när han ALLTID ska passa, slutar irriterande ofta med kontring
Kommentera

Rytter: Det gör jag absolut! Gick bara på vad Mattias sa i podden.
Kommentera

Confusius:
kanske en extremt missvisande statistik?
Kommentera

Costanza: Har Jonas Holström kontrakt nästa säsong, i såfall hoppas jag det är prio på Hinkens lista att sparka honom för MK behöver en kompetent assisterande som kan något om special teams och hur man spelar i defensiven
Kommentera

Thors 22: Det ser tyvärr ut som att många gått på semester!

Men jag bryr mig inte så jävla mycket. Är bara en stor lättnad och glädje över att vi höll oss kvar.
Kommentera

Costanza: Inte en gång under hela säsongen har vi legat under kvalstrecket , det är fan I mig STORT !!

Jag är nöjd trots kvällens förlust !!!
Kommentera

Confusius:

Fast kollar du upp detta så inser du hur fel det är.

Bernhardt har 86 skott på mål (skott utanför räknas inte in i SOG).

Skulle han träffa mål med 3% av skotten han avlossar så skulle han ha skjutit 2866 skott efter 50 omgångar, dvs 57 skott per match.

Du förstår nu att det faller på sin egen orimlighet va?

Man får källgranska påståenden, allt journalister säger är inte sant eller fakta.
Kommentera

Thors 22: Nä, blir imponerad om MoDo studsar tillbaka nu. Är otroligt nöjd över säsongen och de har kämpat stenhårt för det, så svårt att klaga nu. Vi ger ju andra lagen en rejält kamp i alla fall. Kul att det inte är helt kört än.
Kommentera

Thors 22: Skitmatch av Modo. Men vi har fortfarande allt i egna händer. Mot templet och tre poäng på lördag. Så kanske vi kan få darren på Rögle på tisdag
Kommentera

Confusius: Är fantastiskt att vi är kvar i SHL. Men nu var det slappishockey igen… Å nu gick resultaten emot. Blir nog inget play in.
Kommentera

JoJo2613: Ja, man spelade av detta ispass lättsamt och tar 2 raka mot Skåneland, allt enligt plan, fortfarande hägrar länsderbyn
Kommentera

Confusius: En otroligt pinsam match, jag skäms faktiskt över hur uselt vi uppträder över hela banan.
Kommentera

Bössa 68: säsongens sämsta insatser, båda borta mot Leksand.

Jaja, fortfarande helt i egna händer
Kommentera

J F K: han spelar väl egentligen som dom flesta målvakterna nu för tiden, ner på knä så fort det går. skillnaden är att han är så liten...

men han är fortfarande en toppmålvakt i ligan.
Kommentera

Brander: hinkens brandtal till laget åldrades inte så väl tydligen!
Kommentera

Greenwolper: Jo dubbla treor räcker för åttondel i och med att det är just Malmö och Rögle vi möter.
Kommentera

Steken84: Ja det är ingen slump att Bernie tillsammans med Ranta sticker ut i +/- med -17.

Riktigt uselt, och förstår verkligen inte förlängningen med honom.
Kommentera

Bössa 68: Lasse har en stor svaghet och det är att han går för djupt ned, framförallt i förflyttning. Då blir det ledigt högt upp.
Annars är det en mycket kompetent målvakt.
Kommentera

Greenwolper: Tack ändå Färjestad, allt är förlåtet (nästan)
Kommentera

En jävla tur att man inte bor kvar i leklandet. Pinsam insats
Kommentera

Costanza: Leksand har varit ett av de svåraste lagen för oss denna säsong. Samtidigt som det har gått bra mycket bättre för oss mot just Malmö och Rögle. Allt bestäms på Lördag och Tisdag. Ända in i kaklet!
Kommentera

Bössa 68: Lassi är fortfarande ung, han kommer utvecklas i sommar. Jag är inte orolig.

FBK gör sitt.
Kommentera

Bössa 68: Krysset är öppet på alla målvakter.

Färjestad vände iaf.
Kommentera

Confusius: lassi lethinen har flera accileshärdar, bla första stolpen. Ska MoDo lyckas så krävs ngt bättre än en sönderläst finne!
Kommentera

Gavelo: Bernie, Näsén, Berg och Rundblad är en realistisk start iaf.

Bara bänka rundblad och spela Norén så blir det bra.
Kommentera

Costanza: Ne tror det blir tufft å ta dubbla treor i detta läge. Om det ens räcker. Men kul och bra säsong av oss. Vi överlevde första säsongen med alla hinder. Hoppas vi kan få vinna på lördag och bara få fira säsongen och laget!
Kommentera

Sigge: Vi har inte fysiken till det, det räcker inte bara med att vara lång eller stor, man måste ha lite modet, styrkan och tekniken till det.
Kommentera

Bernhardt sämst idag? Överlägset!
Kommentera

NuMo: Hahaha inte riktigt så illa för mig. Men många måste bytas ut om vi ska etablera oss.

Finns inget utrymme för sentimentalitet.
Kommentera

Costanza: Vi har ju inte smackat på en enda leksing på hela matchen. Tråkigt när det inte smäller.
Kommentera

Costanza: Inte glömma att Leksand är vårt boogey team
Kommentera

Greenwolper: men men förstod att det skulle komma att vi var tvungen å chansa. De får reta upp någon leksingar nu^^ trösten är väll att leksand lär åka ur slutspelet ganska snabbt^^
Kommentera

JoJo2613: Nä, vi tar aldrig 6p om de inte är smartare än så här. De har checkat ut och får gärna motbevisa mig. Jaja, tuff liga..
Kommentera

Tror fan i mig att det blir Modo och Örebro som hamnar i ingenmansland!
Kommentera

Tycker helt ärligt att alla ska skämmas. När en nobody som Karlberg kan göra 4(!) Poäng är det riktigt dåligt.

#37 verkar för övrigt vara en dryg jävel.
Kommentera

Greenwolper:

Känns som inte bara spelarna är hip hop. Tycker det verkar som att Karlin släpper det också. Han låter det vara så kanske han inser att det är omöjligt att göra något åt.
Kommentera

Steken84: Det krävs att vi byter ut halva backuppsättningen om det ska lyckas.

Men ledning verkar ju vilja ha en massa defensivt svaga backar?!
Kommentera

« · 2667685 · »