{10015}: Vi går verkligen bort oss orimligt ofta. Och kan inte finnas något annat lag som är och köper korv så ofta? Vi blir lurad brallorna av gång på gång.
Olofsson ville att vi skulle täppa till mittzon, förstöra deras uppbyggnad.
Jag tror det när jag ser det.
Jag hoppas vid gudarna att vi tar vara på en chans till framåt.
Linköping är inte otroligt tunga att möta. Men det är en villfarelse eftersom vi egentligen inte lyckas stoppa dem i mittzon. och i egen zon så har vi väldigt mycket att arbeta med.
Sigge: nja nu är det ju Modo vi pratar om. Jag tror du får slänga dem förhoppningarna i papperskorgen. Majoriteten av våra segrar kommer se ut precis såhär oavsett om vi vill det eller inte
{10015}: Kan vi inte ta en brunkarseger nån gång med typ 2-0. Om vi ska förlita oss på att göra över 5 mål för att vinna är det Oskarshamns-klass på det här laget.
Monno: bra poäng. Problemen i mittzonen och farten vi tillåter motståndarna gör att skotten blir vassare. Utan tvekan. Det är fantastiskt att vi leder och vi kanske går mot en seger på klassisk Modo-maner med öppna spjäll åt bägge hållen där vi är bra offensivt men fortfarande klappkassa defensivt
{10015}: Kan Modo spela smart, ta hemåt jobb med alla 5 gubbar, ligga på rätt sida och hålla Lhc på utsidorna så kan vi försöka spela på kontring och kanske vinna matchen.
Bad_Brett: Ja, så är det ju att vi förväntar oss att han ska rädda skott utan styrning eller skymning för så bra kan han va. Samtidigt är det väl inte orimligt att tro att hans hjärna också påverkas av att få stryk hela tiden... Man spänner sig lite för att man såg gärna vill vara extra bra, men spänna sig innebär oftast bara negativa saker.
Bad_Brett: Han gör ju inte som Karlin säger och fortsätter tappa dåliga puckar i offensiven , då kanske han behöver ett par matcher likt Rundblad på läktaren för att fundera på hur han ska spela framgent
KRB: Tycker vi gjorde bättre matcher som helhet mot både Frölunda och Växjö. Då var det ineffektiviteten som fällde oss men vi skapade tillräckligt för kunna vinna nån av dom matcherna med. Tycker vi höll ihop hela laget då.