KB: ska bli intressant att se, får dom fatt på oss med sin aggresivitet kan det bli tufft, men å andra sidan om vi kan spela bort dom så kan det uppstå mycket lägen åt andra hållet
KB: Mot Frölunda i 2: a perren spelade MoDo sin bästa hockey på mycket länge utan sina 2 bästa centrar.
Och då ska man veta att Frölundas försvar är minst lika bra om inte starkare än Luleås backsida . Tror på lite mål i den här matchen. Men blir det 1 pinne så är jag nöjd. 2 pinnar så är jag mycket nöjd. 3 poäng .. Ja ni vet vad: Då går man bananas här hemma!
Sigge: Dåligt att TV4 inte sänder matchen på någon kanal, endast genom appen. Samtidigt kan man bara se en specifik match på en enhet åt gången. Med de priser de tar ut borde de leverera bättre
SPOODI: tycker dom har hot i varje kedja, kändes som david lilja gjorde mål mot modo hela tiden i ha dessutom, nä det här blir tufft men vi hoppas på det bästa
Men framförallt vill jag se att vi fortsätter spela vårt spel och kämpar för varandra och åker skridskor, räcker vi inte till ändå så är det så och då har motståndarna har gjort en bra match.
Vill inte se att vi uppträder som i första mot Frölunda.
Elliot12: som nykomling så vill vi inte skämma ut de etablerade SHL-lagen så vi lämnade våra två bästa centrar hemma. Förlorar vi så harvi alla fall förlorat med handikapp. Hade aldrig hänt om vi hade fullt lag. 😉
Lassi står idag antar jag.
Skall bli kul att se vad O Regan kan göra.
Bra defensiv blir viktigt