Costanza: Var inne på luleahockey.se och lyssnade på Bulan, han tycker MoDo är ett skitlag och att det blir en enkel match.. eller, inte riktigt så kanske..
{9287}: Härligt! Välkommen till Ö-vik! Lämnar helst över till Ö-vikingarna då jag nu snubblar runt i Rahimi-land. Tycker ändå att min hemstad serverar bra käk.
Chamez: Skulle vara roligt om det kunde släppa för Sampo. Och även att det släpper för Södergran igen! Men det känns som Rubins match det här... Men 1 poäng så är jag nöjd. 2 poäng väldigt nöjd. 3 poäng skulle vara kanon! 😁 Då är vi med på riktigt... Vi har trots allt lite revanch att kräva? Hoppas även på att " the red wall" levererarar ❤
Har dom förstärkt näten i kryllan tro? Det kommer att smälla regält där.. Berrnardt har tejpat om klubban. Sampo har skjutit 1000 puckar på träningen. Ruohomaa har inte gjort något annat på träningarna än nött dragskott sedan i Torsdags.
Silly: sittplats har varit slutsåld sen förra veckan, igår var det väl 6500 biljetter sålda och sen är runt 100-200 ståplats tingade för ungdommar som får fritt inträde dom behöver bara hämta ut en biljett på arenan under dagen.
Silly: känns som lapp på luckan ikväll. Vad tar arenan nu med nya kameraplattformen? 7100? Iaf Luleå borde kunna fylla bortastå. Något inte djurgården klarade
Costanza: nu jäklar kör vi järnet idag och gör jobbet över hela banan. Tuff fight men vi skall då visa Luleå att det är tuff att möta oss i våran hemmaborg. Hoppas på en bra bortaklack med så att det triggar igång ett bra drag. Gooo MoDo!!!
Keriksson: tror inte det blir. Har vi ens haft rosa tröjor nån gång i HA? Vet att vi brukade köra rosa sista åren innan vi åkte ur. Men då körde vi väl rosa förra matcher. Minns att jag sett ett rosa MoDo på hovet