Greenwolper: Känns som att vårt hopp ligger i att Örebro kan ta poäng av Hv är dock inte överdrivet optimistisk även om det är positivt att dom har 2-2 inför tredje.
{10015}: Var är drivet? Måste smälla hårt mot Lulää. Karlin kanske kan kommunicera. Inga handväskor. Tryck till för i helvete, det är fyra matcher kvar och vi kan lira åttondel. De åker bara runt som långsamma fån!
Greenwolper: trots två tveksamma mål av dem är vi fan inte med i matchen. Känns trött. Ut i tredje nu visa vilja. Avsluta tredje snyggt nu Modo. Kom igen ut och kriga!💪
Luleå kanske är tråkiga i grunden, men de är i alla fall de som hittills stått för grannlåten. De är ju såklart ett bättre lag. MoDo spelar och spelar och spelar men det händer väldigt lite i den här matchen än så länge. Det känns tyvärr lite tråkigt. Vi tappar puck i anfallszonen utan egentlig chans att vinna tillbaks den, vilket tyder på aningen dålig tändning. Våra avslut är tråkiga och det är ändå de vi måste lita på.
{5647}: Kan vi värva några "no bullshit"-spelare? Så jäkla mycket tvekande och kladdande i avgörande lägen. Nu har de ju ingenting att vara nervösa över. Dra upp ett slagskott i kryllan nu!
Börjar ha svårt att koncentrera mig på matchen trots att vi hänger med bra. men jag får en känsla av att det här går sakta men säkert fel och det känns frustrerande att följa. Hoppas jag har fel och att vi gör ett mål som får mig på humör igen. Vi har i alla fall PP.
Tycker jag inte då han är inne med klubban i målgången och stör lassi och har kontakt.
Blir förbannad på detta, i första blåser man av när sam genar genom utan kontakt och utan att pucken är där, men nu när Luleå spelaren har kontakt med lassi med klubban är det ok.