{10522}: apropå absolut ingenting. minns att några skribenter var upprörda att hinken inte betalade 1,5 mil för martel som gick till örebro. han håller på att göra en hutsko:
KB: hoppas modo fortsätter ha fötterna på jorden 24-25. vi jobbar på i vårt tempo. behöver inte sväva iväg med stora ord och löften. konsekvent och långsiktigt
19MoDo21: så skönt !!! Jag har haft känslan att det skulle skita sig… Alla har sagt att det är klart men jag såg framför mig 3 Raka för HV och en fjärde där de mötte en motståndare som inte hade nått att spela för.
Laget som går upp ska väl ändå vara den självklaraste räddningsplankan. Oavsett om Brynäs får in några avdankade hemvändare kommer dem inte vara ett lag i toppen. SSK kan också gå upp och dem kommer ju inte lyckas fixa ett strålande lag på pappret.
NuMo: känslan är ändå att det är lite pyspunka nu efter hv-matchen. mycket anspänning som släppte och det är säkert jättesvårt att ladda om. starkt att ta sig in i matchen ändå och säkra poängen
jag var nästan helt apatisk efter två perioder. men MoDo tog ju över helt och Luleå hade ingen energi kvar så mitt känslotillstånd förändrades med det.
Synd att det tog MoDo så lång tid att vakna den här kvällen, men bättre sent än aldrig.
Tydligen skall vi få spaltmeter i tidningarna efter det här. Tur att det inte var ett Stockholmslag vi mötte.
NuMo: ja nästa säsong blir lika tuff, räddningsplankan IKO lär inte finnas kvar men nu får vi längre tid på att förstärka och med lite mer ekonomiska medel. vi ska vara otroligt stolta!
{7639}: trodde aldrig vi skulle komma ikapp. Så otroligt skönt. Idag skiter jag i play-in. Nu är vi 100% klara. Tack o bock o 320% skönare sömn i natt.
Greenwolper: Fyfan så jääääävla starkt av MoDo!!! Så jäkla skönt! 100% shl nästa säsong! Vilket krigar slut! Som önskat! Älskar krigarmålet av vigge! Bästa Centern i MoDo!! Sköööna känslor nu!!! Lätt värt å vara trött imorgon. Exaktas haha