Han har en skön känsla när han driver pucken i sakta mal framåt. Tillslut så lämnar han dock över den på silverbricka. Men den spelaren är ju sällan sen att missa sin passning omedelbart.
Gusse: True kan göra den sämsta period jag någonsin sett någon på denna nivå göra. Herregud. Aldrig varit med om att nån verkligen gör fel varenda gång man har pucken. Plus då snacka till sig en utvisning...
SPOODI: jo det hade vi, titta igen. Tacklingen kommer o sen rensar vi ner den, avblåsningen kom dom sjukt sent, när pucken är bakom luleåkassen... hur som helst borde inte varit ett första pp för Luleå där...
ForzaMoDo1921: Hahaha alltså man måste vara kyligare där.... Det är helt sjukt att det inte blir utvisning där men varför ta en abuse? herregud om det blir mål nu
De har haft ett avslut pga. en bra individuell prestation. Jag tycker det ser bra ut.
Speciellt bra ut tycker jag det är att vi bestämt oss att verkligen utnyttja snabb genomfart genom mittzonen när vi spelvänder. ofta med beslutsam puckinnehavare som inte söker riskfull diagonal passning som vi gjorde i början av säsongen. I ställer så gör vi en säker och beslutsam genomfart som inte ställer till det bakåt.
{10015}: Läser på aftonbladet om att Liljander haft Powerpointpresentationer om en HV framtid i sin dator ända sen november. Hoppas Malmö stämmer skiten ur svikaren så han blir åtalad för trolöshet mot huvudman. 🤑
Han har en skön känsla när han driver pucken i sakta mal framåt. Tillslut så lämnar han dock över den på silverbricka. Men den spelaren är ju sällan sen att missa sin passning omedelbart.