Dags att börja besöka alla lagens målvaktsträningar.
ger mig fan på att man medvetet tränar målvakterna att ta spjärn med skridskorna på och stöta bort målburen och man tränar på att att stöta bort målburen.
Men men. Tränarna vill väl ha det så. Man får det man önskar oavsett håll.
{7426}: målsättningen och ambitionen har vart alldeles för låg från första början. Att ha som målsättning att ha två lag bakom sig är som att självmant vilja bli slagpåse och degraderad
Modo-Målet: Alla lag vill spela bp mot Modo för dom vet vi är totalt uddlösa i PP. Finns ingen som helst ide i hur man ska spela. Dickinsson är otroligt saknad just i PP han kunde ställa upp och styra ett pp.Finns inte nån i detta lag som klarar av att vara den snubben.
{7426}: nu sitter ju inte hinken själv och plockar in alla spelare, hela ledartrion är med och bedömer vilka som ska in, blir inte heller så förvånad om Grundberg har ett finger med där också. Inte bara en som ska kastas under bussen.
{10015}: Har inget problem med Södergran i PP men att True är där är för mig helt ofattbart. Mer sinnessjukt att vi har Niederbach över Måns Carlsson i det :)
{7426}: Tror du att en kedja kan spela ihop sig på 1 match. Dickinsonkedjan som fungerade spelade flera år. Karlin byter kedjor varje match. Hinken är inte bättre, men Karlin kan inte trolla.
modosebbe: Faktumet att Karlin måste byta kedjor hela tiden tyder på att hela laget är ett fuskbygge. Bra lag hittar kedjor med kemi snabbt och fortsätter med dom tills det blir skador.
modosebbe: visst den kedjan är den enda som skapar regelbundet, men de skapar åt bägge hållen. Har du kollat deras +/- och vilka var inne på målet bakåt idag. Lagets bästa och sämsta kedja på samma gång
modosebbe: Ja, det är hinkens fel. Inte Karlins. Han gör allt i sin jävla makt för att få igång det här handplockade laget från 3e hyllan. Alla kritik skall gå mot hinken, inte MK.
{7426}: Det är inte Hinken, det är Karlin som tror att man kan byta kedjor varje match och få det att fungera. Hur många kombinationer har han testat nu? 118273?
Han har funnits där ikväll även om det varit mer som gubben i lådan.
Han var ju ytterst nära i första perioden (tror jag det var) när målvakten hade turen att få den på klubbskaftet högt upp.