Charliejfz: Bara ställa in sig på en klar förlust ikväll. Självförtroende i botten. Ingen kan göra mål. Defensiven läcker. BP obefintligt. Trodde ändå att vi skulle kunna stå upp bättre defensivt när offensiven inte fungerar. Grymt besviken där faktiskt.
Vi laddar för derby på torsdag! Då är man på plats :)
Hoppas att Sam's kedja kan hitta tillbaka till det tunga fysiska spelet de hade i inledningen. Där har vi en kedja som kan göra något annorlunda jämfört med övriga.
Väldigt intressant att se backparen idag, Brickley har förtjänat en plats lite högre upp.
Bössa 68: På tal om att Rögle måste göra sig av med backar, Samuel Jonsson har fått sitta på läktaren. Han tror jag hade varit en toppeninjektion för oss.
Costanza: Viktigaste är att Karlin får igång offerviljan i laget. Då har det nästan ingen betydelse hur vi formerar oss. Dom flesta i laget kan varandra ut och innan
SPOODI: På tal om det, ska Bernhardt bli kvar tror jag vi måste dra tillbaka den där överenskommelsen om att han får träna i Stockholm direkt när säsongen i över. Känns inte som det funkar.
{9315}: De 2 senaste matcherna har jag inte förväntat mig några poäng, Därför har jag avstått från mina önskningar, Men här kommer en igen. Jag har ett litet hopp ändå på poäng i den här? Tar vi: 1 poäng så är jag nöjd. 2 poäng så blir jag glad. 3 poäng så blir jag lycklig.
Chamez: Vi kan inte ändra spelsätt, spelarna har inte det i sig. Vi får låta hoppet stå till att Woods/Aagaard har bättre flow än senast. Det vet vi nu att mål från den kedjan verkar vara nyckeln till poäng.
Synd att det är så trubbigt i övrigt, man gillar ju fjärdekedjan t.ex. och deras driv... men hade varit kul att se någon enstaka gång att de kan mer än att etablera spel i offensiv zon. Även om det är huvuduppgiften.
Ranta och Jacobsson får gärna klicka, känns ändå som att de kan göra det. Men vågar man tro på att allt slår ut så väl? Är ju frågan.
SPOODI: Tyvärr så ligger en förnedring nära till hands idag! Antalet insläppta mål kommer i stort bestämmas av hur många utvisningar domarna vill ta. Jag gissar på 3 insläppta mål i BP.
Tarasov: hoppas färjestad gör sitt jobb och att modo kan chocka. rögle har en förlust senaste sju, modo är bara bättre än malmö och självklart oskarshamn senaste fem. allt talar för en seger för rögle, jag säger 4-1
😁