Andersson: MoDo får kolla på en tom vit vägg och inse att det är Timrås framgångar sen 1968. När de insett att det kunde ha varit värre, får de för faaaan sätta tre puckar i Kryllan!!
Charliejfz: Fastnade direkt för MoDo och hockey då jag var 8 år och farsan tog mig till Kempis. Bästa idrottsupplevelsen i mitt liv. Nu är jag för evigt limmad tillsammans med alla andra rödgrönvita galningar ;-)
{9682}: Tänkte på det... gillar ditt sätt att skriva. Du har en skön, rak och vågad inställning. Skriver vad du tänker för stunden utan filter. Ser fram emot slutspelet och Modos återkomst.
puffe: Bogren verkar hoppfull på poäng. Det ska vi väl ändå ta ur honom? De kan se till att vinna mot Löven i sista matchen istället. Så. -Nu har vi en deal, Bogren!
puffe: Sven blir galen när slutspelet börjar. Jag älskar liemannen Sven. Jag är dock en idiot. Kan nog bli en grisfest idag. Nyttigt för vårt lag som åkt runt och flippat puckar.
JoakimE: SSK prioriterar nog att gå långt i ett slutspel, känns mer som en supportergrej att man ska hämnas o sätta egna laget i skiten, inför kommande slutspel.
JoakimE: De har bra och tunga spelare. Är väl rätt ensam i MoDo att tycka att vi borde ha stora elaka spelare och inte såna som på Kalles Kaviar. Modano är min vän här. Helst inga handväskor och lösnaglar. Han kan hockey!
Kommer det vara ett SSK som kommer gå in för att skada eller blir det en tuff slutspelsmatch ikväll? Jag känner inte att SSK har bredden att kunna gå hela vägen längre och därför kanske de känner att man kan gå lite hårdare för att straffa Modo
JoJo2613: Jo, inte räknat med att Mannberg vilar. J20 spelar 9,11,12 mars. Laget får tugga på och öka speltid till många som förtjänar det. De hade varit i förstakedjan i många andra lag ändå, så in nu och kör över SSK!!