{9682}: så modos game plan var att inte vända spelet snabbt utan ta hem pucken och komma kontrollerat i anfall. Tror SSK är väldigt nöjd med det. Dom har fått 16 skott emot sig…
Confusius: Som läger är nu med Mora i underläge så har ju Tälje chans till tredjeplatsen vilket gör att de är motiverade att gå för fullt mot Löven i nästa match så ett oavgjort resultat här är ingen katastrof.
Confusius: Ja släppa förstaplatsen till löven är ju milt sagt obra (för er). Slår mig samtidigt att min önskan att få upp er kanske inte var helt villkorslös. Kan säga att jag önskar er samma (o)lycka som oss... av helt ego skäl hoppas jag ni förstår..
Horace76c: Inte en aning faktiskt! Ibland får man känslan av att vi faktiskt inte vill vinna serien, att ledningen räknat ut en eventuellt lättare väg om vi blir tvåa.
Vi har tappat 20 poäng, och spelat riktigt jävla fult senaste matcherna. Och det känns extremt konstigt allting.
Eller så är det den enkla lösningen, att vi helt enkelt inte är bättre. Och att vi drog in mer poäng än vi förtjänade första halvan av serien.