Ambroo: Att han blåser för tidigt håller jag med om, men faktum kvarstår att blåst är blåst. Vid 2:an åker tikaren i målgården och anses han stör målvakten så pass mycket så är de regelrätt att blåsa av, jag tänker inte ta ställning till hurvida han styr pucken eller i vilken grad han stör målvakten, han är i straffområdet de ser jag, resten får domaren sköta.
Tråkigt dock om matcher ska avgöras på "felaktiga domslut" de kan vi nog alla hålla med om, för de händer alla lag någon gång
Ikväll, visade sig ett fantastiskt fenomen. Ikväll visade sig orsaken till att Timrå spelar i ES istället för div 1 eller div 2. Detta fenomen är att timrå är ett gäng förlorare som man alltid kan räkna med. När ALLT annat känns som ett mörker och ett helvete, då kommer dessa vattenhål av glädje. Tack för att ni finns kära förlorare!
Ambroo: Domaren var antagligen felplacerad, därför blev han tvungen att blåsa när han tappade kontrollen över pucken. Men men. Alla timråspelare var ju rättplacerade i alla fall. Alltid något.
bisterfinnen: de brann en kåk här i stan häromdagen, men jag hoppas de inte var den ;) Kanske var någon form av silverfiskar som man kan hitta i källaren, va de nu är var så får han gärna elda koftor och offra utrotningshotade djur om vi vinner. Men vad händer den dagen de inte finns en enda lusekofta att sätta tändaren i? , då får man hoppas att modo kan stå upp av sig självt
Berka: Det känns som om vi är i större behov av poäng än av bra insatser. Vi får hoppas att självförtroendet växer en smula och att vi kan spela lite bättre framöver. Vi hoppas även att Molinder nu drabbas av en lidnersk knäpp och blir spelbar så vi kan bänka Oscar Steen istället...sopa!
MODOJohan: Det var mina adrenalinnivåer som talade, men fortsätter Timrå att gödsla oss med poäng så borde vi vara hypotetiskt näst sist. Om man extrapolerar, alltså.