JonteD: Seriöst Jonte, varför denna nivå? Du brukar ju vara en ganska trevlig prick på HS så detta inlägg känns inte riktigt som du. Kom tillbaka som den vanliga JonteD ok?
KB: somna på soffan i första paus. Ser när jag vaknsr att det står 3-1. Så har inte vågat slå tillbaka till hockeyn på tvn. Får vänta tills matchen är slut så jag inte förstör ledningen och se de två sista i efterhand.
JonteD: Du, dricker man sådär många gravöl såhär tidigt så har man nog missbruksproblematik. Jag hörde att Timrå Kommun är lite överbelastad gällande sånt, men du kanske kan få hjälp i någon närliggande kommun?
SPOODI: Han gav Malmö ett mål i förra matchen också, så det kändes bra att han bjöd även oss. Hållander är bra offensivt, men spelar naivt defensivt. Vi tackar också Dahlen för att skita i defensiven vid 2-0.
SPOODI: Tycker vi delvis leder den här matchen på grund av Näsèn. I första perioden såg jag att han sköt direkt på en passning. Det satte tonen i matchen.
{5647}: Ni som inte har TV-abonnemang eller är på plats. Matchen sänds non stop i appen. Nu intervju med en stackars Timråsupporter som inte tror att Timrå vänder utan att Modo vinner med 5-2
{10322}: Ojoj, vad har hänt. Svor först över att Woods inte sköt utan tappade bort läget med sin pass, men det blev ju bra. Säger väl en del om vårt flyt när Woods missar sitt skott lite halvt och får den mellan benen.