Fast har Näsen ens varit så dålig de matcher han spelat? Händelse blev dock värre och fick kanske större påverkan när det framgick att det inte var en olycka.
SPOODI: Är nog svårt för alla i laget. Det måste vara väldigt svårt veta hur man ska bete sig efter en sådan här sak. Tror det behövs lite grabbig jargong för att få ihop stämningen i ett omklädningsrum, men att dra burdusa skämt kan säkert kännas opassande när man vet vad ens vän går igenom.
Kanske det vore bäst att sjukskriva honom i 5-10 matcher för att separera denna hemska händelse från omklädningsrummet.
Som ni säkert vet är Näsén min absoluta favoritspelare i MoDo, så det smärtar att komma med ett sådant förslag.
Sanny påstod ju i veckans podd att HV förtjänat att vinna tidigare (när man stod på 0p) men att man inte gjorde det mot oss.
Så man verkar ju ha spelat hyfsat i tidigare matcher, däremot var man ju inte bra mot oss även om man försvarade sig bra.
Inget lag som direkt skrämmer iaf, med ranta i laget hade vi nog luckrat upp försvaret redan i första vilket nog hade lett till en helt annan matchbild.
Sigge: Hur är det här möjligt? Vi gjorde vad vi ville i 40 min och ren bonnröta gjorde att HV fick med sig 2-0. Borde varit typ 4-1 till oss som bortalag inför sista. Finns liksom inte på min världskarta att FBK ska kunna ligga under mot det där bonkagänget.
{10522}: Dessa domare kan ju fan inte få fortsätta. Måste stängas av i väntan på utredning om matchfixning. Kan vara bland det värsta jag har sett. Tur inte MoDo spelar hade varit skogstokig
{7426}: Växlade. Vad snackar Bibic om? Det är ju en tavla av Legace. Styrning eller ej så är det rakt framifrån på ett läge målvakten ska vara helt tät.