Bad_Brett: Vi öser på nu under våren för att lägga MoDo på 9:e plats. Några slölag kommer ju att sjunka som en sten 2025. Bara att MoDo kliver över i tabellen.
S-vikaren: Skriv lite om sarkastiskt om socioekonomiska orättvisor så kommer han som en skållad bäver. Då börjar det klia för mycket i tangentbordskrigarfingrarna, framförallt efter ett par sura julöl.
S-vikaren: Nyckeln tror jag är att inte deppa vid en enstaka match. Mer att tugga poäng löpande då andra stressade lag förlorar. 25 matcher och 75p att lira om ;-)
Costanza: Jag har inte sett en enda hockeymatch efter jul. Tänkte det kunde kanske hjälpa. Idag återuppstod JFK. I alla fall för en kort stund. Det ser jag som ett tecken. Jag måste tillbaka till att se MoDo.
hockey_21: Då byter vi tråd. Läste på ST att Hållander varit sjuk. Dalle avstängd. Vigge får hoppa runt lite i kedjor. Man tror det ska bli lite jämnt, men som flera sagt. De lever sina egna liv dessa matcher.
Jag hoppas att våra fans inte slåss på stan i Timrå idag (Hmm, finns det ens ett centrum i Timrå? Jag pudlar.
Jag hoppas att våra fans inte slåss på genomfarten idag. Jag hoppas Sam kommer in med massor av energi. Jag hoppas vi får se det desperata MoDo likt senaste matcherna.
Jag säger som inför matchen senast mot Färjestad,
Jag tror det blir svårare i kväll men hoppas och blir glad om vi fixar en poäng med oss hem…