| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Paddan:
Det var nog helt rätt att det inte blev en tvåa för P-OUT. Pucken tar tydligen uppe på sargkanten, innan den ramlar ner i båset. Och då är det att räkna som touch, precis som om det tagit på plexit innan.
Frisco:
Jag tycker att det låter som att han kommer passa perfekt in i Färjestads bås nästa säsong. Dethär är säkert någon form av träning så att han ska orka med att gnälla HELA nästa säsong.
Paddan:
Som vanligt så bjäbbas det om att MODO blir gynnade av domarna, tack vare publiken. Homer Simpson och hans ärthjärna har slagit till igen.
" Unge domaren Pehr Claesson dömde tolv tvåminutersutvisningar på Linköping mot bara tre på Modo - vilket fick Roger Melin att kritisera Claesson - och domartillsättarna.
- Konstigt att de ger Claesson den här matchen, när många av de bästa domarna inte klarar av matcherna här i Kempehallen.
- Vi var inte värda poäng, men vi fick ingen riktig chans."
Frisco:
Tre linjemän, med andra ord. Massor med icing, offside och för många spelare på isen då.
Varför tror du jag satte dit tankestreck efter att jag skrivit dit att Jörgen var hakare? jag gav dig en saftig ledtråd till att jag inte menade det jag skrev, du spelar alltså efter reglerna här ibland, men ibland inte? antar att du tar det som passar dig bäst.