qwertas: Så sandström spelade? Läste i luletidningar att även han skulle vara borta, och då skulle man ha saknat 2 av de fyra toppbackarna.
qwertas:
Jag tror nog att det gör det. Tre ordinarie backar som får ersättas med juniorer gör nog att hela spelet blir lidande. MODO hade säkert vunnit ändå, men kanske bara med uddamålet.
qwertas:
Man saknade väl lite fler än någon, närmare bestämt tre ordinarie backar. Obsut, Åkerström och Savalathi-Nagander.
scim:
Som tillägg kan väl sägas att Salles 5-2 var av Brynäs-karaktär. Pucken kommer från ena hörnet, över målet i en båge och när den landar så har Salle klubban där och den går in via Leinonen.
Krizan ser stark ut, som vanligt, och övriga laget gjorde en gedigen insats utan att förta sig.
MorganaLefaey: Då har man genrepat och allt gick fint.
Prov av platsen √
Prov av puben √
Prov av toaletten √
Att laget sedan gick och vann gör det väl än bättre,
Alfred Awful: Jag gillar uttrycket "bara" vid en vinst 6-1.
Då får väl de andra som skall göra mål (Döme, Skröder, Horava) göra sina mot Timrå istället.
Alfred Awful: Får hoppas på en 2-3 målgörare till så fler får komma igång.
Alfred Awful: Sweet, sweet.
Inte väntade målskyttar direkt. Hedman, Viklund, Enström.
65selander: 60pix för en 50cl pilsner på flaska är väl inte så otroligt högt pris. Inte för en öviking som är van krogarna i det här området.
Hur ser det ut hos er på säsongsbiljetterna? Såg att dyraste sittplats lösbiljett var 20 kronor dyrare. Men dyraste säsong kostar?
Hawerchuk: Jag fick upplysning om att det såg ut som om 1/3 av platserna var upptagna. Detta var dock 15minuter innan matchstart så det kanske inte stämmer. Sen om personen ifråga har någon bra uppskattning det vet jag inte.
audiblegiraffe: Nu skall väl inte juniorer vara med bara för att de är juniorer. De skall förtjäna sina platser som alla andra, men jag är ganska övertygad om att dessa 2 herrar kommer göra just det inom ett fåtal matcher.
Salle: Något som inte vore fel vore att få någon som rapporterade från matchen. De jag känner som är där är tyvärr så sjuka så de skickar mms med bild på publiken och en modoit i båset bara för att jävlas.
Hawerchuk: En macka eller nåt liknande på matchen vore inte fel. Fast matchen är huvudnumret.
Mot templet...