Matchdags igen! Tre pinnar som gäller ikväll! Gärna effektiv offensiv, hårt jobb över hela banan, pass på blad, många återvunna puckar och hållen nolla. En jäkla bra start på våran vändning😀 gooo modo!
Nucky: Priset vi fick betala för en kanske lite väl hög press. Men jag tror att det kommer löna sig i längden i denna match, Modo ser pigga och skärpta ut.
Steken84: Tyvärr så beror mycket på att modo helt tappat sin fart iom att våra backar pinkar på sig så fort de får lite press emot sig. Det i kombination att man inte ser samma jobb över hela banan som förut gör att vi inte plockar nå poäng.
Tråkigt men jag börjar inse att jag på ålderns höst blivit något av en underhållningssupporter. En vinst är inte längre gott nog utan ska vara underhållande också.
MorganaLefaey: Inställningen var det man hyllade när vi vann tolv raka. Man ser inte mycket av den inställningen nu. Och man måste värva en målvakt. Annars kan vi glömma topp två.
Petosöjä: pigga o skärpta, skojar du jag tycker det ser bedrövligt ut, ingen markering överhuvudtaget Mora försvarar sig bra o sticker på öppna ytor så fort de får pucken, en vinst på fem senaste o ser inte bra ut idag