Monno: Oskarshamn får pucken i hörnet. Då har de ett bra Läge? Modo har faktiskt skapat hyggligt med chanser, även om den enda sylvassa var Oskarshamns.
Kommentatorn har väl gnällt ett tiotal gånger redan. Ett djävla gnäll precis hela tiden.
{5647}: Tänk att det alltid lönar sig att hålla fast motståndarens klubba under armen. Antar att det bygger på att man inte ska vara där med klubban till att börja med. Men det ser lite lustigt ut då han tjurhåller kvar Öhmans klubba.
Monno: kommentatorn fortsätter brilliera. Hittar på modospelare hela tiden. Både sellgren och stenqvist har sagts vara forward trots att man sett dem på backen samtidigt. Han jublar när Oskarshamn gör mål och säger att det är rättvist för att de hade ett långt tryck i första perioden. Det var ett!!!! Byte de hade bra tryck. Ett förvisso långt, men ett byte..
Man vill ha mer mål i hockeyn. Är det inte dax att man förbjuder handpass i defensiv zon då? Sjukt spelförstörande att försvarande part får använda händerna.
{5647}: Vette väl fan om han är sämsta kommentatorn öht. För övrigt är det irrelevant tycker jag då det viktigaste är hur hockeyn ser ut och inte vem som snackar.
Tarasov: Många har ju förkärlek till hårda backar med ärr i ansiktet som kan se tuffa ut framför mål när det ska försvaras. Men Sellgren och Lindgren är verkligen sjukt effektiva defensivt när dom är på humör.
Sven Tuta: Tycker det är rätt underligt att man verkar bry sig mer om vad andra säger om Modo än när "modosupportrar" spyr galla över sitt eget lag varje dag och minut.
{5647}: hade med stor sannolikhet varit 2-0 om inte Karlkvist hade blivit hakad när han satte den i stolpen just före kvitteringen. För visst var det en hakning på händerna.
{5647}: Snälla nån, hur ofta har man inte klagat på kommentatorer, där går det inte heller och göra något. För 10 år (som exempel) sen gnällde man på att kommentatorerna var partisk. Cmore kommer ALDRIG höra på vad supportrar säger. Tro mina ord.
Sven Tuta: Är du? Är snarare du som verkar tro partiska kommentatorer är något nytt. Och det gäller inte bara Modo.
Domarna har man alltid gnällt på, inte har dom bättrat sig. ;)
Eller: jo den var också helt klar, även om jag inte riktigt håller med om att han troligen gjort mål. Utvisning skulle det definitivt varit i alla fall. Var nog fasthållning innan deras mål också...
Domsjö: Gnälla.... tkr man ett lag spelar dåligt/tar felaktiga beslut mm måste man få skriva det. Trots allt ett forum hockeydiskussioner. Det blir dessutom lite trevligare/vitalare om man kan motivera sina åsikter.
Tarasov: Hemsk skillnad att komma med konstruktiv kritik, men när det inte spelar någon roll om Modo vinner eller förlorar, utan supportrar spyr galla över laget likt förbannat så känner jag att den personen hellre kan klaga någon annanstans än på ett forum där man faktiskt vill läsa något helt annat än gnäll, gnör och rent hat mot sitt egna lag varje minut.
När inte laget vinner, stötta istället för hat, jag tror dom flesta vill ha det så. Allt hat kan faktiskt stjälpa laget, vem vet vilka spelare som läser? O därför tycker jag när det blir överdrivet dum kritik, personliga påhopp så är det skäl till ban på forumet.
Ni kan ju fundera på varför Modo forumet las ner. Just p.g.a sådana personer.
{8198}: Man kan inte klaga på att det händer allt för mkt. Men känns som vi håller Oskarshamn stången rätt bra. Men att vi i då istället är en aning uddlöst framåt. Vi snurrar i anfallszon men lyckas inte komma in på mål allt för ofta ändå.
{8198}: Svårt att säga emot:) personligen tkr jag även samma resonemang kan tillämpas ang kommentatorer/domare. Fö har Modo gjort en bra 3:e synd inte Sellis satte sitt försök