Ben Perrault: viktiga tre poäng idag så vi kan öka distansen till botten och ha en gnutta chans på topp 8 så man kan se en liten förbättring mot föregående år
Gavelo: Pantern är stora o tunga med bra fart i sitt spel. Troligen kommer dom köra över oss rejält, det är min gissning. Dom är alldeles för bra för oss, både på pappret o i tabellen.
Jobbigt lag att möta och inget som passar dagens Modo
Att vi dessutom spelar hemma är ett omen i sig, ingen bra kombo...
Robin Ztorken L: Låt oss då bli förvånade ikväll. Trendbrott med bra spel i 60 min med en speed som pantern inte hänger med i. Tror knappt på det jag skriver men slutar aldrig hoppas
Golden boy : Lördag, ingen tror på seger och viktiga poäng på spel. Ikväll blir det tre färska in på kontot! Det firar jag nu med en IPA. Och ikväll firar jag med en till.
Andra svaga returen rakt ut av Wallin, Pantern hade kunnat göra två mål på dessa. Känns som han behöver konkurrens och vila för han är inte lika stabil som tidigare.
Lolol: Spelet ser rätt ok ut framåt. Vi borde minst haft oavgjort, men ledning hade inte varit orättvist. Men, en kass retur för mycket och ineffektivitet framåt ger oss detta läge...
Lolol: Frustration känner vi nog alla ,enda skillnaden är väl att du är varken bättre eller sämre supporter för att du riktar ditt missnöje mot de "negativa".
{8198}: Nej, var ej meningen att låta chockad i min kommentar. Fastslåt dock min åsikt att kallar man sig supporter och har möjligheten att stötta laget på plats, så gör man det oavsett hur det går för laget. Är övertygad att hade vi haft de 5000 på läktaren som vi borde ha så hade vi inte legat där vi gör.
Djuunaz:Martin röymark skulle man sparkat efter 20 matcher och kollat på andra nyförvärv,han sitter säkert på en bra lön och tillför inte med någonting. Han skulle kunna bytas ut mot en junior
Domsjö: Jag börjar tvivla på Särkijärvi, hur kan han spela Tobias Eriksson. Han förstör mer än han tillför. Berglund är bättre. Röymark, Häggström och Tobias Eriksson (dom sämsta) i pp.
Från Hörnefors: Håller fullständigt med, Ericsson tappar pucken livsfarligt minst 3 gånger per match, Röymark och Häggström två usla offensiva spelare får spela PP av någon anledning antagligen pga av deras namn.
Nu kör vi