Trilske: återigen en bra period av modo, 50/50 igen skulle jag säga. lite förvånad att saik slarvar så mycket
lite mindre misstag i defensiv zon från modos sida men en slarvig utvisning igen, och saik tog betalt direkt. förhoppningsvis en läropeng det också.
både riley och adam hade två bra lägen runt mål där dom väljer en pass för mycket, också en sak som behöver slipas bort. mer skott och mer returer tror jag på snarare än att försöka passa pucken i mål
dempa: Ingen fara. Robban klarar kanske fortfarande 1.15. Kanske jag också. ;) Den här flög nog förbi också, men vad skall jag göra? ;) Eller är det Broberg du tänker på? Han vet jag inte hur högt han lagt ribban.
Keriksson: värsta är att jag nog fortfarande tycker hawaiin i HA har sin charm. Men nog kan man säga att spelarna är bättre, det mesta går snabbare osv i SHL.
Bad_Brett: Vi behöver åtminstone 1 back och 2 forwards till. Det kommer visa sig längre in på säsongen. Oavsett om Norén, Woods med flera höjer sig rejält
Rubins rakt upp i klykan. Fan vad jag skrek. Nu blir man väl vräkt i morgon. Först banka skiten ur skinkbitar, sen skrika livet ur sig. Det var ju bara ett mål.
lite mindre misstag i defensiv zon från modos sida men en slarvig utvisning igen, och saik tog betalt direkt. förhoppningsvis en läropeng det också.
både riley och adam hade två bra lägen runt mål där dom väljer en pass för mycket, också en sak som behöver slipas bort. mer skott och mer returer tror jag på snarare än att försöka passa pucken i mål