Nucky: Haha jag nämnde det direkt ni värvade en ny målvakt att jag inte tycker Hanses och Lundin varit problemet utan att ni haft en stundtals ihålig defensiv.. sedan säger ju en match för Bartosek ingenting men tror problemet hela säsongen varit framför målvakten i försvarsspelet!
jonsson: Tyvärr har vi ej spelat bra på slutet eller så är det så att vi helt enkelt överpresterat tidigare Sista matcherna har vi spelat sämre sämre match för match. Blir väldigt brydd över att man från tränar håll ej agerar tidigare.
Steken84: När man tänkte 11m kvar o Timrå måste vinna 4st fler än modo +2p så vi är klara . Ja då hade man man så fel. Att man inte lär sig. Modo öppnar fint med de 2 sämsta matcherna för säsongen.
Gavelo: Ja man får ej tycka något annat tyvärr, jag är dock otroligt imponerad över grabbarna dom har överbevisat mig hela säsongen. Men att andra platsen är klar nä det är den inte förens det är helt klar 30 poäng kvar att spela om.
Dundee: Såhär har det sett ut i flertalet matcher, därför jag vädrade min oro efter debaclet mot Mora, men då var jag nästan korkad som tyckte så eftersom vi redan i princip var klara för 2:a platsen.
Eller: Det är under all kritik hur vi uppträder på isen, Slarv slarv och åter igen slarv. Nu klarar vi av detta bp men nu måste det börjas åka skridskor inte stå still och spela.
{5647}: Jo såg det nu på reprisen, men herregud vad vi slarvar i passningsspelet. ojoj nära 0-2 i stolpen. Kanske dags för timeout vi verkar ej vara med idag i alla fall.
Bartosak var iaf väldigt nöjd hur han blivit mottagen. Gav beröm till vår organisation som tagit väl hand om honom och fixat saker utanför isen. Sa något i stil med "the organisation has been unreal to me". Såg väldigt glad ut för att få spela igen.