Men som vi varit inne på tidigare så är det helt i linje hur det sett ut senaste tiden, visserligen många backar borta men jag tror inte detta beror på att vi saknar Norris och Öhman.
{7639}: tror Modo rusar bort sig och det ramlar in 2-3 mål till i baken, sen vet jag inte om det är rätt mot Barto att låta honom stå redan nu, Hanses har varit bra och bättre låtit Bartosak tränat nån vecka till, är ju oerhört viktiga poäng vi tappar nu, visserligen förlust mot Mora men hemma har vi varit starka, sen har hela laget varit bedrövligt dåligt så förmodligen inte spelat så stor roll vem som står
{8879}: Var längesen jag referera till skottkartan. Offensivt usel första, rätt bra i andra. Defensivt betydligt sämre i båda än vad det brukar även om andra var bättre.
Gavelo: känns mer som spelarna har gett upp i matchen. Björns saliv-skvätt när han skrek i båset tyder nog på att han vill se mer ös. Verka inte spela någon roll hur vi kastar om i laget ikväll
{6870}: märks att Iikka har spelsinne. Tyvärr katastrofalt uppträdande av laget, synd när nyförvärven kommer in...nog dags att flytta på JJ från leading line
Gavelo: I och för sej har han kastat om rejält, men känns bara som lite slentrian. Märkligt att Kalix-backen är den som får vara med mest när det börjar brinna, men han är förtjänt av det. Kangasniemi borde hafr 3 assist nu, om han hade haft alerta medspelare. Sorgligt att laget inte bjuder till nu när vi fått flera nya spelare
Steken84: Inser att han är en av få spelare som ger järnet idag, men tycker Pettersson ser intressant ut. Blir vi kvar i Allsvenskan vore det ett intressant namn till nästa säsong.
Både Björklöven och Karlskoga har haft usla spelstareter och legat under ganska klart, men ändå räddat poäng i flera matcher. Modo har inte lyckats vända spelscenario lika ofta känner jag. Det är en svaghet att gamnacke alltid är gamnacke. Vi får se ifall jag blir motbevisad den här matchen. Vi har ju ett ypperligt tillfälle att visa råg i ryggen.
goleafs: Det ska spelas om det först, och ska vi spela så här uselt som vi gjort på slutet så rasar man fort i serien. Men som sagt det ska spelas om det och alla lag gör ju plattmatcher.
atomragnar: Det känns givet. 6 poäng efter denna omgång + att vi möter dom vilket är en solklar torsk, så 3p har vi till godo, men som vi spelat sista 5-6 matcherna så kommer vi förlora ett gäng matcher så jag tror vi slutar 3 eller 4
Man har brutit upp alla kedjor i tredje. Iikka med Karla. Tambellini är flyttade på. JJ undrar jag om han inte är bänkad.
Och alla skriker att Björn inte gör nått.