1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

505700 inlägg · 4102 ämnen

Modo - SSK 170215

« · 1799766 · » Till forumet

Sv: Modo - SSK 170215
Monno: Inget nytt under solen där
Kommentera

Monno: Luktar sig till det..
Kommentera

Woody: Och som en fullt naturlig följd när det handlar om kiss så kommer TIKarna löpande. :-)
Kommentera

Confusius: Hockeyrännskita är inte att leka med ;-) Ungefär som spelet idag ser inget bra ut och är lite varstans ;-)
Kommentera

Rytter: hoppas han får spela fler matcher.
Kommentera

Alla fick in i huvudet att man ska kämpa satan i 3dje för att vända. Utom Lindgren som glider som ett jävla mähä in i hörnen och ser till att SSK får tryck istället för att vinna tillbaka pucken.
Är helt ärligt förbannad.
Kommentera

Confusius: ja då finns det bara en sak kvar att göra, stäng tv.
Kommentera

Monno: Tänk att ni snackar lika mycket kiss som hockey här inne...
Kommentera

Eller: Har provat allt, men inget har hitills bitit mot MoDo´s förfall dom senaste 7-8 säsongerna!
Kommentera

Eller:

Aronsson spelar typ non-stop nu på slutet och fan vad han gör det bra.
Kommentera

Confusius: har du provat samarin?
Kommentera

Nucky: Så sant. Vi har ju lite patent på humor faktiskt. Lämna det här humorbefriade gänget för gott och kom in i värmen ovanför strecket. :)
Kommentera

Eller: *mer
Kommentera

Domsjö: Om du får tag på fanskapet, kan du höra om han kan fixa min dåliga mage?
Kommentera

Domsjö: vad lite med lidelse kan göra.
Kommentera

Monno: Vilken skillnad det blir när man åker skridskor. Och hjälper varandra.
Kommentera

Monno: Men vad ni pratar om kiss idag pojkar? ;-)
Kommentera

bisterfinnen: Det kan ju vara så att det finns en anledning att SSK är toksist. Att dom blir lika kissnödiga som vi i en 3dje period känns väl inte jätte oväntat.
Kommentera

Rytter: gott nog så. Vi lägger ner där.

Wohooooo !!!!!!!!

Nu jääääävlar!!!!
Kommentera

bisterfinnen:

Handlar inte om press eller hårda högra krav, det handlar om vad som händer när man inte når dessa krav. Då väljer du att håna och hitta på öknamn, det om något är pinsamt och inte direkt konstruktivt.

Hoppas verkligen inte att du jobbar med människor.
Kommentera

Domsjö: han hörde oss visst.
Kommentera

Rytter: hade min omgivning inte ställt högre krav på mig än vad alla blinda får kring MoDo gjort de senaste 20 åren skulle jag bli tokig. Att missköta något jag håller så nära mitt hjärta så länge måste jag få kritisera och väcka ont blod mot. Jag väljer att markera nu.

Jag förväntar mig press och jävligt hårda krav på mina prestationer.

Nu blev det mål!!! Wohooooo!!!
Kommentera

Eller: Annars bryter jag mig in! Är i behov av ett snack med Jesus för tillfället ;-)
Kommentera

Steken84: Nä det har jag sagt i ett år nu, bort med AJ.
Han har verkligen fördärvat allt han petat på som tränare.
Däremot ett bättre jobb som sportchef.
Men om nu Sundlöv är klar så är hans första uppgift att hitta ny huvudtränare.
Det är ett som är säkert
Kommentera

Rytter: Modoboken har fått sig sin egen " Yoda Marklund". Ztorken jublar över att ha fått en frände.
Kommentera

Robin Ztorken L:

Jo självklart är det att ta i men nu har jag fått nog. Vi är på vippen att få lira kval neråt igen.
Får han inte spelarna att prestera så kliv åt sidan
Kommentera

bisterfinnen:

Som sagt jag hoppas att andra har samma tålamod med dig och behandlar dig lika, dig är det fritt fram att håna och häckla och hitta på öknamn till ifall man skulle bli förbannad på dig och tycker att du underpresterar, för det är ju precis så du gör mot andra.

Om du nu mår så dåligt så sök hjälp, det skulle nog göra gott.
Kommentera

Nucky: ordvits?
Kommentera

Rytter:
Jag är vrålförbannad på hur fan det ser ut och folk sitter i ring och håller hand. Jag vill sparka, skrika vråla! Jag accepterar inte. Mitt tålamod är slut. Nu får det tamejfan vara nog!
Kommentera

Domsjö: har dom öppet nu?
Kommentera

bisterfinnen: Fyfan vad tröttsam du är med dina ordvitsar.. pallra dig över till Timråboken istället, där finns det fler än du som tycker sånt är roligt.
Kommentera

Steken84: Dra åt helvete är ett all för starkt uttryck, men visst han bör lämna en plats i bussen hem TOM!

För imorgon bör det stå en annan tränare på isen, helst Joe Labero
Kommentera

bisterfinnen:

Nej handlar inte om det, är också sjukt besviken på säsongen och mycket skulle kunna förbättras. Men väljer att räkna bort denna och ge ledning och styrelse ett år på att visa vad som går för, vi har ju ändå en intressant stomme till kommande säsonger.

Men jag skulle aldrig börja håna laget eller ge spelare eller ledare öknamn. Men om det känns bättre för dig så får ju du stå för det. Hoppas att du blir behandlad på samma sätt på ditt jobb ifall du inte lever upp till förväntningarna. Hoppas att folk hittar på öknamn och hånar dig istället för att stötta dig.
Kommentera

bisterfinnen: Man får ju verkligen hoppas att laget klarar sig undan negativt kval.
Som Modo uppträder skulle man lyckas med bedriften att lira ner sig i ettan...som sagt sämst när det gäller .
Kommentera

Rytter: Sanningen svider eller hur! Realist är jobbigt. Man kan misstas för pessimist eller dålig supporter om man har sjukdomsinsikt!

Nu tycker jag vi tar varann i handen och sjunger "We shall oooovercooooome!!" Faktaresistens.
Kommentera

Gavelo: Ja det säger en del om Modo för närvarande
Kommentera

Gavelo:
Nu har den där paniken kommit igen.... för ja tappat räkningen men kring 10 ggr denna säs. Alldeles för många.
Kommentera

Dra åt helvete Andreas johansson
Kommentera

Robin Ztorken L: och ändå är rangers ett sjukt tråkigt lag att titta på..
Kommentera

Eller: Mer salt i såren, det är SSK vi möter inte New Yorkr Rangers
Även om man kan tro det, när man ser matchbilden
Kommentera

Eller: Ridå! Att det går att vara så dåliga när det gäller som mest...
Kommentera

bisterfinnen:

Nej det är rätt pinsamt om man ska kalla sig för supporter.
Kommentera

Eller: Pingstkyrkan nästa!!!!
Kommentera

Tarasov: trodde man skulle få fira med ett par öl ikväll, men det blir gravöl istället.
Kommentera

Rytter:

Kissibyxan i form av nödlösningar istället för långsiktighet är som att kissa i byxan, varmt för stunden, men även för att man är sämst när det betyder som mest. Sen berättade ju Svammelman om att det var så psykiskt jobbigt att spela inför en hemmapublik som vill att man ska vinna.

Genialt öknamn om du frågar mig.
Kommentera

Rytter: Eenda kedjan som får tryck nu är Molin kedjan. Och det är fan bara på ren inviduell skicklighet. Verkar inte finnas någon taktik alls utan man kör på improvisation.
Kommentera

Rytter: visste du inte att jag var en fjant på twitter tidigare? Dåligt.
Kommentera

bisterfinnen:

Jaha nu vet man vem du är. Du är fjanten på twitter som börjat köra med uttrycket "kissibyxan boys". Jävligt moget.
Kommentera

Hälge: Låter som det typiska modo syndromet, att överskatta sig själva när det gäller som mest. Modo kommer torska denna + löven matchen...
Kommentera

Rytter: Hrrrm. Kissibyxanboys. Nu ska vi se vad General Svammelman har för fina bortförklaringar. Skulle tro att han tycker att vi är på g.
Uppladdat:

450x300-img_8523.jpgimg_8523.jpg

Kommentera

« · 1799766 · »