Robin Ztorken L: Fast någon poäng när matchen startar har inte Modo eller SSK heller för den delen men det positiva är att man inte kan tappa det man aldrig har haft. Grattis, poängavdrag vid eventuell förlust är inte aktuellt.
Heyerdal: ska bli spännande. Men varför tog man in fryklund om han knappt ska användas? För eventuella skador? Vid behov av ändring? Eller bara ett extra kort?
Heyerdal: ja känns märkligt, kunnat centra fjärde där Öhman nu går, Wahlgren o Alba på kanterna, jag har undrar varför inte Karla-Ekarp-KJ inte spelat tidigare då de var riktigt bra innan Karla skadades
Nucky: Hål i hela huvudet på ledsrdtaben. Laget kryllar av dysfunktionella spelare som bara får mala på. Finns väl minst fem han lätt går före. Ligger en hund begraven här.
Tarasov: Vänta lite nu. Är väl bara typ fem matcher kvar av säsongen och med förtroendet han ges ser det ju inte ut att bli en fortsättning direkt. Varför i hel-vete togs han hit om han ska sitta på bänken? Då kunde vi väl sparat dom pengarna, detta verkar helsjukt i mina ögon.
Dessutom är han en bra spelare, det vet vi sedan gammalt, det är något lurt här
Robin Ztorken L: Håller med dig, det är något jävligt märkligt med det här. Kan det vara som nämndes tidigare, att det är Sundlövs värvning som aldrig var önskad av Säcken?
Nucky: Om Säcken bänkar Frycklund pga att Sundlöv tagit in han trots att Säcken inte önskar honom så bör han få sparken för grovt tjänstefel. Det finns minst tre spelare Frycklund går före omgående.
{5647}: En miss av Sellgren helt klart, men jag undrar även varför man alltid faller så djupt i egen zon, vi har 4 spelare med i hemjobbet och ändå backar vi flera meter in i egen zon och låter motståndarna enkelt ställa upp 4-5 gubbar i våran zon varenda jäkla gång!