Nucky: Både 10 och 24 är väl rätt givna i taket va? Näslund tror jag inte kommer upp. Sedinarna? Imponerande karriärer men för kort i Modo känns det som? Blir jobbigt om 10,19,24,22 och 33 ska upp i taket. Blir trångt.
Monno: inte en chans att Sedinarna ska upp i taket. Du måste för sjuttsingen ha gjort nåt för Modo, i mer än typ tre säsonger? Därför ska inte Hedman upp heller, om han inte kommer hem vilket känns föga troligt.
Robin Ztorken L: samtidigt har vi inte släppt till en enda målchans bakåt. Antingen tycker man att det är bra att man fixat ett bättre försvarsspel eller så gnäller man på det offensiva som blivit sämre än mot AIK.
ghostie: Men inte fan var det en bra period. Uselt tempo, komplicerade uppspel och slarvigt passningsspel. Man måste få upp tempo för att verkligen göra en hockeymatch av den trista tillställningen.
Samtidigt applåderar jag spelet i egen zon som är det bästa den här säsongen. SSK hade inte en enda bra målchans (heller).
eltifoso: förvisso har vi träffat målet tre gånger endast, men nu i andra har vi många skottförsök som täckts bort iaf. Första hade vi inte en målchans, men nu har vi haft några stycken iaf.
Monno: Någon måste tala om för Heier att man inte kan åka runt med en blond heavynacke i svensk hockey. Han påminner då enormt mycket om Månsson, och det är fan inte ok.
Gavelo: domarna är inte lysande. Andra gången en modospelare är före till cirklarna, men där domarna är fega/dåliga och tar icing. Sedan får vi givetvis inte ta en tvåa som Jakobsson.
{5647}: bjurö har gjort en bra säsong och det var i Västerås innan fjolårssäsongen, frågar du mig så har jag aldrig ansett han varit bra och han är definitivt ingen målvakt man kan ha om man skall satsa mot shl.