{8384}: Vad snäll du är. Själv sitter jag och hoppar i soffan. I början av December, så hade MoDo skaffat sig ett kanonläge att haka på toppen. Vad händer? Man går och förlorar 5 av 6 hemmamatcher. Löven och Leksand .. fine. Där var man värd ett bättre öde, men övriga tre förluster (oj, nu behöver jag ta litet valium innan datorn åker ut genom fönstret) ...... De har förlorat mot tre mediokra lag pga B-E-T-Y-D-L-I-G-T sämre inställning än motståndaren. Det är helt åt helvete. Kul att man vann mot Troja, men jag är ganska tacksam att Troja hade satt en Schweizerost i målet.
{8384}: Har inget med inställning att göra, finns inte kompetens. Vi har en förstalina som håller i princip, resten kan dom byta ut. De flesta är av division 1 -klass. Vi har torskat 5 av 6 hemmamatcher mot bottenlag, mer eller mindre.
Tar tbx det dålig domarnivå igen men ännu mer lamt modo. Södertälje ville vinna men inte modo. Vilken filmare kruse är. Modo som skulle haft 5-3. men var är modos inställningen? Kom ett tag när klacken körde men annars då? Iof hade de inte studsarna med sig
Robin Ztorken L: vi ligger på 6:e plats just nu. Som du pratar borde vi ligga toksist. Hade en kompis förr där glaset alltid var halvtomt, kanske är du
Tarasov: bra domarnivå idag och modo slarvar inte speciellt förutom berglund som trilla på grillorna hela tiden men repa ju uöp det så. Och tobbe har ju gjort några bra saker😊 dock känns anfallsspelet lamt
Ben Perrault: Modo är ett trasigt lag som behöver repareras/bytas ut. 0 mål hemma på två perioder mot SSK, så dåligt så dåligt Är ju inte direkt Växjö vi möter... Snart har vi torskat 5 av 6 matcher hemma mot bottenlag :-) bra jobb.. PINSAMT...
Rytter: tycker ej ssk har en välförtjänt ledning. Tror tyvärr kruse kan bli ett spöke ikväll. Gäller att få hål på honom nu snabbt i andra så ordnar det sig
Tarasov: håller med. Tycker björka är värd det med som han kämpa. Gillar honom. Framtida kapten? Kan vara någon som stannar som man kan bygga runt? Tror på det med med deras fart och johan eriksson kan de få igång mer poäng kanske😊
Då var det dags för SSK. Bra förändring att slänga in Björklund med Molin, tror det kommer få igång hans produktion. Smart att kasta in Johan E med Whalgren/Alba då det känns som Johan kommer kunna hålla sin poängproduktion med dem och kanske få lite mer manöverutrymme. Viktigt med vinst för kunna utmana om en topp-5 plats