jonsson: Sjukt hur slö Sylle är. Saknar verkligen inte han på isen. Faller ner så långt i målvaktens händer i försvar och står bara still på sitt ställe. Förstör mer än han tillför.
{5647}: Typiskt att de får till ett skott som sitter precis under stolpribban. 1/100 gånger att han lyckas med precis det skottet där Nygren inte täckte
{9108}: Vi är så sjukt långsamma på att spela pucken nu. Istället för att spela när man har chansen, så tittar man upp en extra gång så de hinner ta av oss pucken.
Ja han var stabil i slutet av förra året. Han hade bra värderingar av situationer, låg rätt i position och var rejäl.
Det var inte alls samma spelare mot Mora och Löven, då var han lite överallt. Som på moras mål då han inte markerar någon utan bara lyckas skymma egen målvakt.
Han var ofta steget efter och inte tillräckligt rejäl. Ett mål i PP för löven hade han ju pucken under kontroll men fick inte ut den. Sedan åkte han och petade med klubban istället för att vara rejäl.
Han måste tillbaka till fjolårsformen, då är han en tillgång som sjundeback.
Silly: Apropå måljingel. Jag tycker ju MoDos ”standard” är sjukt tråkig och känns rätt B. Skulle vilja ha tillbaka Rangers mållåt som MoDo körde med några år i Kempis. Man förknippar den med storhetstid😁
snowden: Jag vet iaf en Tingsryds spelare som kommer vara hyperladdad ikväll :) Nä nu jäklar vill jag se fullt ös från första nedsläpp och inget dräll !!
Ser ju ännu tröttare ut än mot löven!
Är vi redan nertränade?
Bedrövligt dålig period, skärpning!!!