1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

505675 inlägg · 4102 ämnen

Modo - Tingsryd

« · 1911986 Till forumet

Sv: Modo - Tingsryd
Webmaster: Fy fasen vad vi spelar bra hockey. Ok, lite slarv i egen zon ibland, men det köper jag så länge vi törs och orkat spela såhär. det lär bara bli bättre eftersom när vi lär oss. många bäckar har inte fått spela såhär tidigare och jag var rädd för att Hedman inte skulle känna sig trygg exempelvis.
Kommentera

MODO Hockey - Tingsryds AIF 0-0
Kommentera

Heyerdal: Spelar Modo som dom ska göra så bör vi vinna, men det är små marginaler i hockey.
Kommentera

wolper: ja lite tidigt på säsongen för att få nån hum om lagen vem trodde att Pantern efter 3-10 mot Vik skulle slå Löven borta
Kommentera

Skall bli spännande att se😀 speciellt om hellqvist fått manskapet att känna att varje match är viktig även mot såkallade " bottenlag". Vill se ett jäkla go direkt och inge slötag där de tror de kan lalla igenom matchen. Visa att i år är våran hemmaborg ett hvete för motståndarna 😀
Kommentera

Confusius:
Nu är jag och Hellkvistaren skåningar då får man inte kalla kårar för att Tingsryd skall hälsa på😁
Kommentera

Tarasov: Att Tingsryd inte tagit en enda 3-poängare än ger mig verkligen kalla kårar, på riktigt!
Mandomsprov ikväll, hoppas Hanses står! /Björka for president!
Kommentera

Gavelo: 3500 tycker jag är helt ok mot ett lag som Tingsryd, dessutom så tidigt på säsongen.
Förväntar mig en kross ikväll!
Kommentera

Amitiel:
Förhoppningsvis nya tider nu😎
Kommentera

Tarasov:

Modo har ju haft det lite lättare mot bra lag än dom sämre, så är nog en risk att många avvaktar och vill se nivån dom håller mot lite "sämre" lag.
Kommentera

Gavelo:
Man får hoppas att det kravlar sig upp mot 3500,
numer bjuds det faktiskt på lite anständig underhållning😁.
Kommentera

wolper: Man får hoppas på att det droppar in mycket folk sen, över 3000 måste det iallafall bli annars är det nästan skandal. Ska själv dit ikväll! :)
Kommentera

Gavelo: sant det! Hoppas vi får se ett självsäkert, fartfyllt modo med bra passningsspel idag.
Kommentera

wolper: Med tanke på hur mycket hockey betyder för staden och att resultatet sportsligt är väldigt väldigt bra så borde en fredagsmatchen ligga på över 4000 oavsett motstånd.
Kommentera

Modo - Tingsryd
Nu taggar vid för match. Vad tror ni? Endast 2600 st biljetter sålda idag kl 14 enligt modos hemsida trots att det går bra för modo. Bra eller dåligt för en fredagsmatch mot tingsryd? Kanske dyker upp folk senare med.
Kommentera

« · 1911986