Robin Ztorken L: Ja om du vill trösta dig med något är div 1 gänget faktiskt 4a i Hockeyallsvenskan just nu. Så uppenbarligen är vi inte dom enda som förlorat mot dom.
Gavelo: Nu tog vi en pinne av tolv möjliga mot ett lag som spelade i ettan förra säsongen. Det är så pinsamt att man nästan skäms. Oavsett tränare så är våra spelare för dåliga helt enkelt, vi har en riktigt bra och det är Hanses, resten är mellanmjölk o i vissa fall inte ens det
modomille: Nä, men om TIK vinner inget kval neråt heller. Det kan vi nu hoppas på. Tänk att två ännu sunkigare lag än oss skulle rädda oss från det. Det ska vi vara tacksamma för annars hade det blivit negativkval
modomille: nu upphör mitt abonnemang, nu slipper jag se skiten, man får gratis chansen i förlängningen men pga inkompetenta spelare sumpade man chansen., så trött på detta misskötta lag.
Robin Ztorken L: Faktiskt besviken idag,inte för att det är nya tränare och jag förväntar nån större skillnad, utan mer för att man slarvar bort 4 mot 3 läget i OT. Att det ska vara så förbannat svårt att slå enkla pass i sidled och ta skott med en gubbe som borrar ned huvudet framför mål.
Visst är det så, slarvigt att sätta sig i det läget, men samtidigt domaren ser inget alls, han är nere i hörnet och är skymd av många spelare, han tar nog den bara för att han tagit en tveksam tidigare och att han ser att Västerviksspelaren ramlar när han ska rensa.
Nåväl, vi gör en bra match tycker jag ändå. Vårt problem är ju när vi inte kommer ur egen zon fort. Då fastnar vi som tusan och blir under tryck. Sen är det på tok för många BP men det är ju lite lotto på vad som är utvisning och inte så.
Gavelo: Ja verkligen, dessutom några spetsspelare som kan kliva fram när det behövs. Detta gäng liknar mest ett gäng tandlösa braxar. Vart är #22, "14, "44 med fler när dom som mest behövs
Ja och så grinar ligan på att dom inte får några pengar och att klyftan till shl ökar, nej inte ett jävla öre till ska tryckas in innan man inför tvådomarsystem och höjer kvaliten.
Monno: Vi har väldigt svårt för att veta vilken gubbe som ska ta vem. Oerhört mkt missförstånd i egen zon när det gäller det. Åker motståndarna förbi varandra så är vi ju helt borttrollade efteråt...
Rytter: Samtidigt har dom så fruktansvärt svårt att få pucken ur egen zon, när man tycker att dom har hygglig kontroll på grejorna. Det leder alltid till låååånga sekvenser i egen zon. Har tappat räkningen nu på hur många gånger det sker...
Detta gäller dock inte enbart #41 o #49, gäller samtliga