Matchdags igen! Skall dagen vara dagen när Modo lyckas sätta spelet för dagen eller tom börja sätta ett spel för mången dagen. Skall modo denna dagen lyckas sätta pucken i mål och hålla även en defensiv för dagen. Kanske även skippa vipbiljett i utvisningsbåset för dagen. Goooo modo för 3 poäng suprise me plsssss
hanzon: Det verkar vara Styf som är rätt klar tvåa bakom Wallinder. Dock så tycker jag att de ska spela backarna mycket mer. Det är löjligt med 7 backar, framförallt när vi har backar som förmodligen blir bättre av mer istid. Sosse-coaching:(
hanzon: Elliot är 5e/6e back i J20. Han har en lång väg kvar innan han sniffar på spel i a-laget. Kevin Arvidsson är den som bör ligga närmast bakom Wallinder och Styf.
Silly: Vore en perfekt ersättare. Vi lär ha bra kontakt med Sundlöv också. Största utmaningen kanske är att få Ingman att vilja komma hit med tanke på hur man spelat.
{6870}: vi har inget flyt med hemvändare på senare tid, nu Viklund o Enström, tidigare Pålsson, Foppa, tappat namnet på han som fick klubbspetsen i ögat mot AIK om jag minns rätt, har för mig han återvände från Löven, karriären över, Peter Öberg åkte väl på järnskakning
puffe: Modo börjar bli mindre intressant...påpekade för hemsidan matchen.nu att de lagt in Kik-Vita Hästen och den låg enbart på stream, efter mitt Mail igår så har de ändrat men ligger enbart på stream
Heyerdal: Sorgligt (men förståeligt) att vår match prioriteras bort i dagens allsvenska omgång. När jag kollar på cmore.se visas den inte ens som kommande match, men är ju några minuter kvar, snyft...Wow , nu dök den upp :)
{8399}: hoppas Styf o de andra kan hantera humör o avvägningar, vi behöver inte lämna handicap med en massa utvisningar, skrämmande start på förra matchen
Klev av träning tidigare i veckan, säkert någon känning. Han är inte bänkad iaf.
Ser väldigt tunt ut idag tycker jag, hade gärna provat kedjan som gick på träning med aagaard som ytter och heppo center och svenningsson på kanten.
Men då behöver vi ju Jellvert som center.
Blir intressant att se heppo som center, sist passade han inte där men nu borde han förstå ligan bättre och kanske bli mer delaktig i spelet med puck. Vi får studera honom och hans insats idag.
{8384}: seriöst 2+10 för den skämttacklingen? Ååå nivån. Fine kan ta sen tackling kanske å två men 2+10 är ju ett skämt. Den på viklund mot samma lag var inget....