Matchdags igen då! Nu bygger vi vidare på västeråsmatchen och krigar till oss 3 pinnar mot vita hästen på hemmaplan. Nu kämpar vi på lika mycket i denna match så vi får en skön fredagsfeeling tycker jag.😁 Gooo MoDo!🥳
Gavelo: Han verkar vägra ge upp. Man lider verkligen med honom. Men det finns ju en gräns hur länge man kan vänta ut honom. Ser gärna man fyller upp med en defensivt stark back.
{8384}: Ja, tänk om MoDo ville överraska oss med att efter stabil insats borta, även kunna följa upp med seger hemma mot på pappret 'svagare motstånd'.
Löven-matcherna närmar sej, så vore skönt med några raka segrar i ryggen inför kommande helg.
Costanza: Världsklass att du är MoDoit också. Saknaden av Icing-Ove tynade bort så småningom när du dök upp på MoDo-himlen, undrar vars Ove tog vägen dock?
Gavelo: Blir det Tex idag igen? Han verkade ju helt återställd senast. Men hoppas Tikkanen får mer förtroende igen framöver , känns som att vi har målvakter som tillhör de bättre i serien
Vad tror vi om Wallin nudå, blir han utlånad till Övik så han inte hamnar i den berömda frysboxen likt Lundin ifjol? Med Tex återställd och en nyvärvad Tikkanen känns det inte som att Wallin har det högsta förtroendet från ledningen..
{5647}: precis, han valde ju Tranås förra säsongen dvs samma nivå som Övik, får han spela frekvent i ettan samt få målvaktsträning i Modo lär han vara nöjd och förhoppningsvis kunna steppa upp nästa säsong.
MoDos match visas på Cmore stream, trots att LIVE 1, och LIVE 5 är lediga. Varför håller dom på så? Brukar vara ganska låg klass på dessa stream sändningar. Är ens kommentatorn på plats? Tycker mig läst att vissa sändningar sitter kommentatorn i en studio i Stockholm framför en skärm och refererar?
puffe: med tanke på alla klassikerlag som huserar i HA hoppas jag nästan att viasat satsar vid nästa förnyelse av avtalet. Skadar ju inte med lite konkurrens.
Confusius: Och själv kommer jag bara in via mobilen!!! När jag provar på appen i smart-tv´n så står det bara att det redan finns ett konto, detsamma via datorn. Men med mobilen går det naturligtvis inte ens att komma in på Cmore´s app just nu!! JÄVLA IDIOTER!!!
{9233}: jag tycker det bästa vore om HA själva tar över sändningen. Stream på alla och hela kassan direkt ner o HA klubbarnas kassor. Men det vågar de väl förståss inte
jonsson: Nu lyckades jag logga in, men då står det att jag inte har paketet premium vilket jag har! Och inte går det att hitta något nummer till någon kundtjänst heller, vad helvette är det här för blufföretag? Någon som har numret?
Ben Perrault: Precis innan 1-0 tänkte jag. Denna Klabbarparn som kommenterar är så jävla trist, men han är ändå bättre än matchen. Hoppas MoDo kliver av bussen innan nästa period