Matchdags igen då!🥳🥳 tätt matchande nu. Kul! Hoppas man på bra fredagstryck i arenan idag och att vi spräcker onsdagens målnolla! Gooo MoDp mot nya poäng!
{8384}: Drygar? Vad är drygar? Slappna av jag skrev en lite rolig kommentar på ett lite felformuleret inlägg, det är ju bara kul. "trollkommentar", "muppa" lol
Smurfen: Hur ärndet ställt med Zucarello. 34 år, blir han trött på NHL tror ni?
Finns det någon chans att han skulle vara intresserad av att komma tillbaka till modo. Jag menar, han fick en jäkla språngbräda till NHL genom att spela med Sundström, Forsberg, Näslund med flera.
Hade älskat att se honom i modo igen. Pågen kanske kan övertala?
henkeiskogen: zucca gjorde väl 1+2 inatt, han lämnar inte NHL på några år, lever ju inte på sin snabbhet direkt, sjukt snart lirare som vi alla vet. Har börjat följa Wild lite i år, de går som tåget och har en hel del roliga spelare, inför säsongen trodde jag inte ett dugg på dom..
jonsson: Folk kommer hävda att han vände ryggen till i sista sekunden, men det kunde ju vem som helst se att det skulle hända. Onödigt av Hästen-spelaren.
jonsson: Bernhard igen och som alltid, honom kan vi nog glömma nästa säsong. På tok för bra för HA, tyvärr för oss och är nog redan nu klart att Sam lirar i SHL, om vi inte tar klivet upp
Amitiel: Det är såklart sant, men nog borde man kunna göra detta lite bättre tänker jag?!
Tex kan man ta bort ingången i mitten och bygga 1 ingång på vardera sida, placera klacken i mitten med lagom bredd och sen sittplatser på sidorna ingångarna.
MorganaLefaey: För att gnälla på 2 saker. Kommentatorn borde hålla käften nån gång, det är inte radio och han bara babblar. Tycker inte heller tröjorna är en succe, vi kör i rött nästa gång. Men att det skulle vara så svårt att inse, låt nr 40 skjuta i PP, behöver inte vara svårare
Fördelen med nya stå är ju iallafall att de får in alla på samma. Tycker det blev väldigt utspritt och kanske inte riktigt fick med andra sidan förut. Synd man inte kunde bygga ihopp som ni säger med ingång från båda håll.
Ja han är en riktig jävla chef, han är ett monster i defensiven, han spelar BP och PP, han skjuter som en häst, han är rätt snabb, han är stark, han är kylig med pucken och har bra distinkta pass. Som han spelar nu är han förmodligen den bästa backen i serien, det finns bättre offensiva backar och bättre defensiva, men ingen som är lika allround och håller hög nivå i det mesta.
En grym värvning av Gradin.
Tyvärr lär han ju spela SHL om vi ej går upp i år.
Nu kommer det ju aldrig hända, men hoppas verkligen inte MoDo går in på att spela på resultat nu, självklart ska dom inte börja ta onödiga risker och ska spela smart men hade nog inte skadat med en 8-9 måls vinst, både bra för spelarna och för +/- i tabellen.
Hästen har jämnat ut spelet och Modo har börjat få svårt med styrspelet i mittzonen och det höga försvaret, dessutom har man slagit bort väldigt många till synes enkla passningar här nu första 10 i andra, har Modo slappnat av lite?!