Sinuhe:
Eftersom du uppenbarligen inte har någon aning om vad publikvärdarna kan och får göra tycker jag att du ska akta dig för att säga att du är mer kompetent. Jag är ganska säker på att du är mycket mindre kompetent än vad de är, faktiskt. Det grundar jag helt på det du skriver här, så du behöver inte börja babbla om att jag inte känner dig och sådär.
Sinuhe:
Nog för att NuMo tycker att jag inte ska svara dig, men jag gör det ändå. Du ställer ju en fråga. De är naturligtvis utbildade i att vara publikvärdar, vad annat skulle jag ha menat? De vet vad de får och inte får göra, de vet vad vakterna får och inte får göra...etc. Nu får du tänka ut resten själv.
65selander:
Nä, det är inte jag som gjort den.
"Istället var det Färjestad som fick första målet efter en bytesmiss av Modo i numerärt underläge.
JOBBIGT LÄGE
– Jag får ta på mig det. Jag skrek men ingen hörde, sa Kent Forsberg och fortsatte"
Halstabletter? Megafon? Röstträning?
Frisco: Tror nog att det är kört för er ändå eftersom backspelet inte är det bästa hos er just nu. Tycker att dom får åka lite som dom vill ibland runt målet
Hade ni fått utdelning i början när ni hade 5-3 läge eller satt straffen så hade matchen blivit helt annorlunda eftersom FBK kan bli lätt stressade.
Se bara på nissen Berglund som inte har lärt sig regelboken ännu efter 50 matcher i grundspelet
Ang X11 så skall jag nog få någon vinst om jag nu så måste hacka servern ;-)
Sinuhe:
Det var ju ett kul svar, hörru. Publikvärdar är utbildade och vet vad de kan göra i sådana situationer. Skyll dig själv.
scim: Jobbar och tittar på Slutspelet inför KS.
Frisco: Slutspelet som det ser ut nu är det nog färdigspelat för er snart och då kan du få ge mig tips hur man vinner på Xpert
Sinuhe: Nu vet inte jag de akustiska premisserna på bortastå men om dom skrek rakt emot er så tror jag inte att ett rep eller annan avgränsningsanordning skulle hindrat det.
knaskamilla: Ser att ni tycker det är kul när ni har lite FBK'are att bråka med nu när hockeyn går knackigt åt er
Sinuhe:
Intressant att du anser dig besitta högre (publikteknisk) kompetens än en publikvärd.
Sinuhe:
Du begriper verkligen inte vilken uppgift matchvärdarna har och att de är där för att hjälpa till, va? Han hade t ex kunnat kalla dit ordningsvakter som styrt upp det hela.
Sinuhe:
HAN HADE KANSKE KUNNAT HJÄLPA ER? Suck.
Sinuhe:
Återigen: publikvärdar. De finns där för att hjälpa till med publiktekniska frågor.
Själv är jag för övrigt bara glad för att ni inte hördes. Jag gillar att höra MoDoramsor bättre.
Sinuhe:
Men herregud. Nu kan du lika gärna tiga hädanefter. Du kan ju inte klaga på att du inte får hjälp om du inte ens vågar be om den (även om det nu är av vänlighet från din sida)! Du får helt enkelt stå ditt kast - du är för omtänksam, alltså fick ni inte stå tillsammans.
(PS. Vad gjorde du när du "gjorde det bästa av situationen"? Sket i det och gnäller över det på HS efteråt i stället?)
AM:
Vill du att jag ska ta en bild på blåmärket på min vänstra arm, så att du får se? Det lär ju hinna försvinna innan vi ses nästa gång, tänkte jag.
Sinuhe:
Du ger inte mycket för den stackare som står vid bortastå, så därför bad du inte om hjälp? Eller: du ger inte mycket för den stackare som står vid bortastå, eftersom du bad om hjälp och inte fick det?
Sinuhe:
Den lilla del som inte tror att du är mer utbildad än dem i diskussioner, tror den möjligtvis också att publikvärdarna har fått utbildning i att hantera olika situationer i hallen?