NuMountain: Redan nu har knas och Frisco avslöjat att de är smygbrynäsare (men det har jag lovat att inte offentligt avslöja). Trevlgt att se att även du kan räknas in i familjen.
Det är nog ingen fara. Vår meste målgörare den här säsongen, han som har ett namn som börjar på W och var junior för inte så länge sen, ångar nog på i alla fall.
Och han, backen som blev utsedd till den första kandidaten till Årets rookie, den där junioren, han klarar sig nog utan Hedin - också.
NuMountain: Jag hade nån annan skiva jag tyckte var väldans bra också. "Jag ska måla hela världen lilla mamma" hette den, det var en massa barnlåtar på den men titellåten var bäst.
Drutten och Gena... Ju mer jag tänker på det desto mer vill jag höra den igen. Fast det är väl som med allt annat man tyckte var så bra när man var liten - när man lyssnar på eller ser det nu är det inte ens en tiondel så bra som det var då. Jag såg Saltkråkan en gång i somras och blev ruggigt besviken.
knaskamilla: Jäklar vad trött jag blir av allt det här pratet om barnprogram. Kom genast att tänka på Beppe Wolgers Godnattstund, eller vad det nu hette.
Känns som att mina tappra modemcyklister ska få ledigt några timmar för att vila upp sig. God natt med er!
Björn VII: Hmm, nu har vi hållit på med en halvlång utläggning om barnprogram och lik förbannat är vi tillbaka vid westerlinds morot...
Men, det måste också uppföras ett sånt där skräckinjagande "kråkslott"/partihögkvarter. Eller förresten, det är väl bara att måla stadshuset smutsgrått och slänga på lite såna där storvulna tinnar och torn och över allt detta vakar stora väggmålningar av Elvy Söderström.
Paddan: Jag hade en LP-skiva med Drutten och Gena när jag var liten. Jag tor jag lyssnade på den nästan varenda dag ett tag, så bra tyckte jag att den var. Undrans om den inte finns kvar hos mina föräldrar, i så fall måste jag nästan lyssna på den igen.
Visst var det svarta 3D-brillor med nåt gult mönster på till TV-Piraterna, eller var det till nåt annat program?