Undrar varför det är så få inlägg i ÖSKs gästbok?? Jaja... då kan väl jag upplysa om att Bajen leder efter 30 minuter med 13-11 mot Djurgården i handbollseliteserien. Jag skriver det här så jag slipper gå in på Hammarbys eller Djurgårdens sida.
First Period 12.55 1 - 3 SH1 Svall 32. LILJA, Markus (30. SJÖBERG, Markus) 11.06 2 min Svall 8. STRIZ, David HOOK 10.53 2 min ÖSK 14. ÖHMAN, Jens HOOK 08.01 2 min ÖSK 3. HENRIKSSON, Lars
Agu fortsätter att göra poäng. 100% av hans Division 1 matcher har slutat med att den stora backen har gjort poäng.
First Period 04.16 1 - 1 EQ ÖSK 18. HÅLLBERG, Daniel (23. AGU, Johan) 02.05 0 - 1 EQ Svall 22. OLSSON, Daniel (11. NORDLÖF, Jörgen) 00.00 GK in Svall 26. DANIELSSON, Jimmy 00.00 GK in ÖSK 1. ZAJKOWSKI, Mikael
Jag håller med Martin om det här, och på vilket sätt är det bättre för Modo om han spelar i Björklöven än i ÖSK? Jag skulle tippa att han får mindre istid i Björklöven än i ÖSK, och poängen för Modo var ju att han skulle få istid för att utvecklas. Dessutom skulle han få ta ett större ansvar överlag i ÖSK eftersom de räknas som ett svagare lag än Björklöven. Något som skulle ge honom mer rutin som borde gynna Modo med.
MartinSedin: Man måste väl se lite till sina egna intressen också. Klart det är bättre att ha en spelare i Löven i nån vecka än i ÖSK. Sen om de möter varandra kvittar väl helt. Modo gör väl inte detta för att stjälpa ÖSK utan för att deras spelare ska få så bra möjligheter som tänkas kan.
Enligt dagens ÖA så är Lewerström utlånad till ÖSK under tre veckors tid. Hallå MODO!? Varför inte hjälpa ÖSK och låta Lewerström spela med dom istället? Nu kommer Lewerström att spela för Löven MOT ÖSK på fredag, är det så MODO har tänkt hjälpa ÖSK i vinter?
Jaha, ....och bra gick det i poängjakten också! -6p. Nej, nu är det bäst att se framåt och tänka på detta:
The 10 Commandments for fans:
1. Thou Shalt support thy team 2. Thou shalt go to games regardless of thy team's record 3. Thou shalt try to buy season tickets. 4. Thou shalt not do anything stupid during the national anthem. 5. Thou shalt take the time to get to know the players. 6. Honor thy front office acquisitions, for they may be of future greatness. 7. Thou shalt not get maddeth and leaveth. 8. Thou shalt support the boys regardless. 9. Thou shalt buy some souvenirs. 10. And above all of these, to thine own team be true.
ModoAnte: Äh, där uppe på ÖA är det väl alltid tekniskt problem! Just det ja, glömde ju att hämta trisslotten som jag vann i bildtävlingen på Sportsidorna.
Tjena modoiter vad säger ni om matchen igår då??????? jag tycker den var bra och att det var timrå som skulle vinna för att det var dom som spelade bäst.....
Jo. Enligt Lumber Jack så var det roligt i en kvart, och sedan spelade det ingen roll att man inte såg resultattavlan. Det säger väl det mesta om matchen, kanske?
Efter omfattande studier vid diverse hockeyinstitut i Schweiz har de nu kommit fram till följande utlåtande om åsynen av Espen Knutsen: "Schampo kan ge allvarliga fosterskador". ;-)
Ville bara kolla om nån såg matchen igår??? Så att man kan få lite info om den...eftersom man bara hörde på radion å så visade de inget på sporten!!!*suck* Tänkte bara kolla om nån vet hur matchen egentligen var?, om de spelade dåligt? m.m.???
Han verkar ha varit ute på riktigt ingående undersökningar av lagen eller vad ska man tro av detta lösryckta citat från Färjestadsmatchen: "En fjuttig sak mellan benen på målvakten." ;)
westerlind: Ähh...nu har jag missat en massa igen. Men jag lyckades tyvärr inte undgå att Modo förlorade. Nåja, ska vi vända det till något positivt så kan man väl säga att det var ett steg i rätt riktning. Ifjol förlorade vi premiären mot Timrå med 4-0. I år med 4-1 :)
Fjolåret slutade ju rätt bra till slut. Men om vi upprepar andraplaceringen i år så tror jag det är fler än jag som skulle höja på ögonbrynen rätt rejält. Själv är jag nöjd så länge vi klarar oss bland de 8 främsta. Slutspel är slutspel...och då kan allt hända. Som Brynäs fick erfara -99. (själv vill jag inte minnas...)
På den adressen går att hitta en karta över Sidensjö, med Stig utsatt. För att göra det enklare för dig, westerlind, finns även din bostadsort utsatt. Så har du något att relatera till.
knaskamilla: Jag och en klasskompis var de enda som inte spelade hockey i min klass. Oss ställde dom på varsin tekningspunkt som backpar. Vid varje anfall så körde de runt oss ett varv så att vi trillade på rumpan innan de gjorde mål. Eftersom jag är ett geni på taktiska dispositioner och spelanalyser, så kom jag snabbt fram till att vi behövde en bättre målvakt.
Jaja... då kan väl jag upplysa om att Bajen leder efter 30 minuter med 13-11 mot Djurgården i handbollseliteserien. Jag skriver det här så jag slipper gå in på Hammarbys eller Djurgårdens sida.