Jo jag var också där i sommar och jag fick ett sånt där fruktansvärt abstinensanfall. Lyckligtvis så har dom även datorer i Skövde. Fast i Mariestad och Tidaholm vet i vältusan om dom har bredband än?
Vet även att signaturen rådbjer flyttade från denna s k idyll bara för att han inte fick äta surströmming inomhus. Du vet att lökta kunde ju sätta sig i tapetera.
Jo, men jag var där en helg. Där fanns inte HS. Där fanns människor och sådär. Mycket konstigt. Fast det kanske berodde på att de hade importerat folk från andra städer?
knaskamilla: Skulle ha haft enormt svårt att kunna uppbåda all den energi som behövs till att blåsa upp sitt ego så mycket att det vore värt att besudla en massa papper, eller den minsta sortens Post-it lapp räcker, med ingående studier av mig själv som mediafenomen. Det räcker ju med att ta en titt på mig för att se att hela jag är ett stort skämt. Hmm, nu var det ju JärnrörsDaniel det skulle handla om..
knaskamilla: Oj, oj, oj, imponerande! Läste i någon av de där kulturmagasinen med sport och sånt där tjafs att han hade skrivit ett examensarbete om sig själv.
knaskamilla: Jaså, var det det som jag såg på. Och jag som hade för mig att det var något program från Utbildningsradion om studier i mänskligt förfall.
Äh. Hardy och gummitrollet tycker jag är ganska bra. Jag vet inte varför, men jag känner något särskilt för just deras likheter. Någon länk har jag dock inte. Ni får komma hem och titta på min anslagstavla om ni vill se den.
Bo Bly: Angående Lewerström så tror jag att han är mitt uppe i förhandlingen om nytt distributionsavtal på el. Han var tydligen inte riktigt nöjd med den ström som gick in i Lewern. Men det där kanske var en alltför laddad fråga så för att undvika att den blir ledande så är det bäst att se till att den faller i god jord.
NuMountain: nänänänää.... aldrig Modo...inte en chans... observera.. ni har några trevlig the reds sydare...mycket trevliga är dom också...men dom herrarna och damerna får mig aldrig att byta lag..;0)
gud: Jag ser att du är omvänd. Det gläder mig. Imorgon skall vi ta itu med de seriöst religiösa sakerna. (hockey) Välkommen till Modisternas religiösa mumbojumbofäste.
knaskamilla: tack att du finns..;0) det är jätte jätte svårt att veta att det finns ett liv utanför HS...jättesvårt...
men annars så känns det bara bra.. TIMRÅ IK ligger före länsbröderna och har ännu inte visat tecken på att sjunka ännu...
och jag kan berätta att jag har aldrig haft så mycket kontakt med Modoiter som nu... det är allt ifrån Nola Skog (som jag aldrig blir av med) till Putte...fast dom är Modoiter så är dom j#drigt goa att ha att göra med...