Paddan: Joo, det var ju en diskussion om det där "andra livet" i dag (tror jag att det var).
Finns det ett annat liv än HS och debattörerna kom fram till att eventuellt fanns det något annat i Skövde, men det var inte helt klarlagt. Du kan kanske bistå med någon info..?
knaskamilla: Det är kul att se ens namn nämnas trots att man prioriterat det där som kallas "ett liv bortom HS" eller för alla andra, en vanlig lördagkväll med mycket öl och mat!
Du är hygglig du. Eller? Jag har allt hört att du inte trodde på mina muffinsbakaregenskaper. Jag som hade tänkt att bjuda dig på muffins - nu blir det nog inget av det.
Ser iaf att NuMo är här. Han står för vad jag säger. Det är bra.
knaskamilla: Det kallas för mindrevärdeskomplex. Det går som bekant rätt tungt för the tigers numera. Han kommer nog inte att bli något snällare efter tisdagens match. Men du får gärna ty dig till mig, länskollegor som vi ändock är.
Välkommen hit. Jag börjar känna mig mobbad. Westerlind sägs ska stå upp för mig, men istället börjar han anklaga mig för saker som tycks ha med scim att göra.
Kommer in hit till er istället och skriver litegrann. Det har börjat att bli en sådan hätsk stämmning inne på TIKs gb nu. Är det inte det ena köpelaget så är det de andra som kommer in och skämmer ut sig.
Appropå ingenting.. Finns det så man kan beställa onlinerapportering från matchen imorgon till mobilen. Jag kommer vara upptagen med avsaknad access av både dator, radio och tv....
Frisco: ah ok :) 5 svåra omgångar måste du hålla med om dock... Viktigt att MODO kommer igång med borta matcherna, tror imorgon är ett gyllende läge att bryta trenden. Även om SSK vann senast har de inte kommit ut ur svackan. När SSK kommer igång senare i vinter(för det kommer de, med de 2 första femmorna kan de inte misslyckas), tror jag de kommer att köra över det mesta i Elitserien.
Som sagt lika bra att vi vinner imorgon så vi har det överstökat :)
Wewillwintoday: Färjestad vann skotten med 37-8. Jag är inte rädd för Djurgården på tisdag. Däremot kommer nog en person vid räcket med #24 på ryggen att vara nervös på tisdag.
Finns det ett annat liv än HS och debattörerna kom fram till att eventuellt fanns det något annat i Skövde, men det var inte helt klarlagt. Du kan kanske bistå med någon info..?